;
coinex

احتمال جدایی سیلوستر استالونه از سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها

احتمال جدایی آقای سیلوستر استالونه از سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها

در سال قبل اعلام شد که قسمت چهارم فیلم اکشن بی‌مصرف‌ها (Expendables) با بازی بی نظیر سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) ساخته خواهد شد که از آن زمان تا اکنون اخبار متعددی منتشر شده که قابل توجه است.

آقای سیلوستر استالونه که خود از جمله خالقان فیلم بی‌مصرف‌ها بود، به احتمال زیاد در قسمت چهارم این فیلم بازی نخواهد کرد. و خبرها حاکی از آن است که عوامل فیلم هنوز بر سر المان‌های کلیدی بی‌مصرف‌های 4 مثل، کارگردان، فیلم نامه، و برخی عناصر کیفی به توافق نرسیده اند.

وب سایت خبری Deadline که اخبار مربوط به هالیوود را پوشش می‌دهد، اعلام کرد که سیلوستر استالونه با وجود دستمزد پیشنهادی 20 میلیون دلاری ، بازی در فیلم بی‌مصرف‌ها را نپذیرفته است. سیلوستر استالونه کارگردان قسمت اول و جزو نویسندگان دو قسمت بعدی فیلم بی‌مصرف‌ها بوده است.

طبق مصاحبه‌ای که آقای لرنر (Avi Lerner) با Deadline داشته است، اعلام کرد که:

 ما در رابطه با سیلوستر استالونه به توافق نرسیده ایم؛ اما امیدواریم که فیلم بی‌مصرف‌های 4 ساخته شود؛ اما یک سال و نیم از آن قضیه (عدم توافق) می‌گذرد. در حال حاضر هر یک از عوامل فیلم، ایده‌ای را در ذهن دارند و ما بر 95 درصد موضوعات به توافق رسیده ایم؛ ولی چیزهایی وجود دارد که متاسفانه بر سر آنها به هیچ توافقی نرسیدیم و به نظر من این به معنای ساخته نشدن فیلم نیست.

احتمال جدایی آقای سیلوستر استالونه از سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها

اولین قسمت از فیلم بی‌مصرف‌ها در سال 2010 اکران شد و در حدود 315 میلیون دلار فروش رفت. این در حالی است که فروش دو قسمت بعدی این مجموعه نتوانست همانند قسمت اول آن، موفق باشد؛ قسمت دوم و سوم آن به ترتیب 274 میلیون دلار و 214 میلیون دلار فروش رفت.

در سال 2017 سیلوستر استالونه در رابطه با انتشار فیلم بی‌مصرف‌های 3، انتقاد خود را اعلام کرد. این فیلم با درجه بندی سنی PG-13 اکران شد. در این گونه فیلم‌ها مخاطبان زیر 13 سال اجازه تماشای فیلم را ندارند. سیلوستر استالونه معتقد بود که این فیلم باید با درجه بندی سنی R اکران می‌شد؛ طوری که افراد زیر 17 سال می‌توانستند این فیلم را به همراه والدین خود تماشا کنند.

وقتی از او در رابطه با این درجه بندی سنی پرسیده شد، گفت:

به نظر من این اشتباه محاسباتی بوده است. آنها تلاش می‌کردند که مخاطبین بیشتری را به این فیلم دعوت کنند که موفق نشدند. با توجه به آنکه برخی صحنه‌های خشونت آمیز این فیلم نیز حذف شد، این یک تصمیم غلط بود که به هیچ عنوان نباید بعد از این اتفاق بیفتد.

بازیگران بسیار معروفی در سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها نقش آفرینی کرده اند که می‌توان به جیسون استاتهام (Jason Statham)، آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger)، جت لی (Jet Li)، مل گیبسون (Mel Gibson) و ون دامه (Van Damme) اشاره کرد.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |