;
coinex

به زودی چهار مدل جدید از تبلت مدیاپد تی 3 هواوی عرضه می‌شود

تبلت مدیاپد تی 3

قبلا خبرهای رسمی از سوی هواوی درباره گسترش بخش تبلت این شرکت منتشر شده بود. چندی پیش شرکت هواوی اعلام کرد که قصد دارد بخش تولید تبلت خود را گسترش دهد. اکنون اعلام شده که شرکت چینی هواوی چهار مدل جدید را از تبلت مدیاپد تی 3 معرفی می‌کند. اگرچه هنوز این چهار مدل به صورت رسمی معرفی نشده‌اند؛ اما ظاهرا حضور آن‌ها حتمی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارشات موجود تبلت فوق دارای اندازه‌های 7 تا 10 اینچ است و قیمت آن‌ها بین 129 یورو تا 379 یورو خواهد بود. اعلام شده که نسخه 7 اینچی تبلت مدیاپد هواوی دارای وای فای و وضوح صفحه نمایش 1280 در 800 پیکسل است. نسخه 7 اینچی در اصل ارزان‌ترین مدل این سری خواهد بود که قیمت آن 129 یورو است، لازم به ذکر است که حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگابایت است.

در ادامه نسخه 8 اینچی این تبلت وجود دارد که مانند نسخه قبل قابلیت اتصال به وای فای را دارد، از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. مدل 8 اینچی تبلت مدیاپد دارای دو گزینه انتخاب اتصال وای فای و LTE که به ترتیب، قیمت آن‌ها 219 و 239 یورو است.

یکی دیگر از مدل‌های این دستگاه دارای صفحه  نمایش 10 اینچی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است. قیمت اعلام شده برای نسخه وای فای 229 یورو است و نسخه LTE آن 279 یورو است که قیمت پایینی دارد و خرید تمامی مدل‌های موجود بسته به نیاز کاربران مقرون به صرفه است.

گران‌ترین تبلت این سری، تبلت مدیاپد ام 3 لایت بوده که اندازه صفحه نمایش آن 10 اینچی است و قیمت نسخه وای فای آن 329 یورو است، مانند دو مدل دیگر نسخه LTE این دستگاه هم وجود دارد که قیمت آن 379 یورو است. تبلت فوق دارای رم 3 گیگابایتی بوده و بیشترین ظرفیت ذخیره سازی میان دیگر مدل‌های اعلام شده دارد، حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است. متاسفانه هنوز جزئیات دیگری درباره این سری دستگاه منتشر نشده؛ اما به صورت کلی هر چهار مدل قیمت چندان بالایی ندارند. نظر شما درباره تبلت مدیاپد تی 3 چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر