;
coinex

5 ویژگی گوشی گلکسی S8 که باعث تبدیل شدن به دستگاه بهتری نسبت به ال جی جی 6 شده است

گوشی گلکسی S8

در حال حاضر سامسونگ و ال جی آخرین پرچمدارهای خود را معرفی کرده‌اند. شرکت ال جی گوشی هوشمند ال جی جی 6 را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی کرد و سامسونگ هم به تازگی در یک رویداد جداگانه گوشی گلکسی S8 را معرفی کرده که قرار است به زودی عرضه جهانی آن آغاز شود. در هفته‌ آینده یکی از بزرگترین رقابت‌های اندرویدی سال آغاز خواهد شد، در سال جاری هردو تولید کننده با هدف‌های مختلفی وارد بازار خواهند شد.  گوشی گلکسی S8 سامسونگ دارای ویژگی‌های خاص بسیاری است که باعث تبدیل شدن به دستگاه بهتری نسبت به ال جی جی 6 شده است. حال قصد داریم که نگاهی کوتاه به این ویژگی‌ها داشته باشیک. در ادامه با تکرا همراه باشید.

 1 – شارژر وایرلس

شرکت ال جی امسال برای پرچمدار خود ویژگی شارژر وایرلس را ارائه داده که تنها در نسخه ایالات متحده آمریکا وجود خواهد داشت؛ اما جدیدترین پرچمدار سامسونگ به صورت کلی این ویژگی را دارد و در هر لحظه قابل استفاده است. لازم به ذکر است که این یک معامله برای مشتریان کانادایی یا آمریکایی نیست، بلکه به صورت کلی تمام نسخه‌های گوشی گلکسی S8 به این ویژگی مجهز شده است.

شارژر وایرلس یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سری گلکسی اس سامسونگ از سال 2015 بوده است که از همان ابتدا مورد استقبال کاربران قرار گرفته و اکنون دیگر تولید کنندگان هم قصد دارند که ویژگی فوق را در پرچمدارهای جدید خود ارائه دهند.

2 – گزینه‌های امنیتی بیومتریکی بیشتر

گوشی گلکسی S8

اگرچه در گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ مکان سنسور اثرر انگشت تغییر داده شده؛ اما گزینه امنیتی دیگری به آن اضافه شده که کاربرد خاص خود را برای مصرف کنندگان دارد. این گوشی هوشمند دارای اسکنر عنبیه چشم بوده که الگوی اختصاصی خود را برای اسکن چشم کاربر دارد.

سیستم بعدی امنیتی این دستگاه، تشخیص چهره بوده که بازهم دارای الگوریتم پیچیده‌ای است و خبری از سیستم‌های تشخیص چهره قدیمی نیست. جدا از همه این‌ها سامسونگ سنسور اثر انگشت را فراموش نکرده و فقط مکان آن را تغییر داده است.

3 – پردازنده قدرتمندتر

گوشی گلکسی S8

همانطور که می‌دانید ال جی جی 6 به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز شده و گوشی گلکسی S8 هم در اصل اولین دستگاه موجود در ایالات متحده آممریکا خواهد بود که به پردازنده اسنپدراگون 832 مجهز است، البته باز هم گزینه Exynos 8995 نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که در ساخته هردو از فرایند 14nm استفاده شده است.

4 – حافظه 64 گیگابایتی

یکی دیگر از ویژگی‌های عجیب و غریب ال جی جی 6 که وابسته به محل جغرافیایی است، حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده، مناطق آسیایی قادر به خریداری نسخه 64 گیگابایتی ال جی جی 6 هستند در حالی که مناطق اروپایی نسخه 32 گیگابایتی این دستگاه را دریافت خواهند کرد.

5 – واقعیت مجازی و داک دسکتاپ 

گوشی گلکسی S8

به صورت کلی سامسونگ وارد تکنولوژی واقعیت مجازی شده است و در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارد. این روزها دنیای واقعیت مجازی گسترده‌تر شده و بیشتر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی یا این ویژگی را ارائه داده‌اند و یا اینکه در حال کار بر روی آن هستند. گوشی گلکسی S8 در حال حاضر جازبه اصلی واقعیت مجازی است، این دستگاه از طریق یک کنترلر و پایه رومیزی قابل استفاده است.

لازم به ذکر است که این دستگاه با پلتفرم ارائه شده گوگل یعنی دی دریم کار نمی‌کند و با پلتفرم خود راه اندازی شده است. به هر حال این یکی از ویژگی‌های سامسونگی است که باعث برتری نسبت به گوشی هوشمند ال جی جی 5 شده است. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر