;
coinex

8 گیگابایت رم، بارزترین ویژگی در مشخصات وان پلاس 5

8 گیگابایت رم، بارزترین ویژگی در مشخصات وان پلاس 5
به نظر می‌رسد که در لیست مشخصات وان پلاس 5 یک رم 8 گیگابایتی خودنمایی کند. گویا خرافات تنها به ایران محدود نمی‌شود و این موضوعی است که در بسیاری از کشورهای جهان، از کشورهای جهان سوم گرفته تا سرزمین های پیشرفته صنعتی، مردم را درگیر خود کرده است؛ اما شاید بپرسید که این موضوع چه ارتباطی با مشخصات یک گوشی هوشمند دارد؟!

خرافات رایج در چین باعث شده است که گوشی وان پلاس 4 هرگز  تولید نشده و به جای آنکه این دستگاه (حداقل با این نام) جانشین گوشی وان پلاس 3 باشد، جای خود را به عدد دیگری بدهد.

به دلیل آنکه در چین عدد 4، عدد بدشانسی شناخته شده و آن را نحس می‌دانند، وان پلاس تصمیم دارد تا بعد از مدل گوشی وان پلاس 3 تی به سمت تولید وان پلاس 5 حرکت کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از چین، مشخصات وان پلاس 5 نشان می‌دهد که یک گوشی بالا رده در راه است.

گمانه زنی درباره مشخصات وان پلاس 5

درست به مانند گوشی وان پلاس 3 که اولین گوشی هوشمند مجهز به 6 گیگابایت رم بود، پیش بینی می‌شود که در لیست مشخصات وان پلاس 5 نیز یک رم 8 گیگابایتی خودنمایی کند!

دارا بودن این ظرفیت از حافظه کمی عجیب است، برای آنکه ذهنیتی از این حجم عظیم رم داشته باشید، در نظر بگیرید که بیشتر گوشی‌های پرچمدار امروزی به 4 گیگ رم مجهز هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته در مشخصات وان پلاس 5 وجود تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام است. وجود این پردازنده بیانگر آن است که یک پردازنده مرکزی هشت هسته در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 540 جای گرفته است.

بیشتر گوشی‌های بالا رده سال 2017 با کاهش حاشیه در نمایشگرهای خود همراه هستند و وان پلاس نیز از این امر مستثنا نخواهد بود و البته انتظار می‌ورد که این کمپانی با عرضه گوشی OnePlus 5، صفحه نمایشی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل را به معرض نمایش درآورد. این امر می‌تواند وان پلاس 5 را به اولین گوشی این کمپانی تبدیل کند که به نمایشگر فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) مجهز نیست.

پس از عرضه گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T، شنیدن شایعه درباره تولید یک گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم از این کمپانی، شاید چندان دور از دسترس نباشد. با این حال، این خبر نیز یک شایعه است، پس آن را با اندکی چاشنی نمک در ذهن خود داشته باشید تا اطلاعات دقیق تری از آن منتشر شود.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر