;
coinex

فیلم سینمایی ونوم با رده بندی سنی R اکران خواهد شد

احتمالا فیلم سینمایی ونوم با رده بندی سنی R اکران خواهد شد
در اوایل ماه جاری، کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures)، خبر از ساخت فیلمی بر اساس شخصیتی از کمیک‌های مارول به نام ونوم (Venom) را اعلام کرد، فیلمی که قرار است در سال 2018 اکران شود. با گذشت زمان، جزئیات بیشتری درباره فیلم سینمایی ونوم منتشر شده و اخبار حاکی از آن است که این استودیو، برنامه‌های خاصی برای این فیلم کمیک در نظر دارد.

در اخباری غیر رسمی و تائید نشده، مشخص شد استودیو می‌خواهد فیلم Venom را برای رده بندی سنی R بسازد.

در رده بندی سنی درجه R، افراد زیر 17 سال باید با اجازه و یا همراهی فردی بزرگتر به تماشای فیلم بنشینند یا اینکه فیلم برای آن‌ها مناسب نیست و از این رو، در فیلم سینمایی ونوم، مطمئنا وحشت یا خشونت بسیار زیادی وجود دارد.

طبق گزارش وبسایت Collider، فیلم ونوم در ماه اکتبر 2018 (مهر 1397) روانه پرده‌های سینما خواهد شد. این فیلم که بر اساس کمیک‌های مارول خلق می‌شود، داستانی فرعی از فیلم اسپایدر من محسوب می‌‌شود. اولین قسمتی که از فیلم Venom قرار است ساخته شود، به عنوان یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی در رده بندی سنی R، بر روی شخصیتی بیگانه با نام ونوم (Venom) تمرکز دارد.البته شخصیت‌های دیگری هم در آن حضور دارند که به اسپایدرمن مربوط است. کمپانی سونی حق امتیاز فیلم‌های اسپایدرمن را در اختیار دارد.

پوستری از کمیک های ونوم

فیلمنامه این فیلم سینمایی، توسط دانته هارپر (Dante Harper)، نویسنده فیلم Alien: Covenant نوشته شده و احتمالا به فیلم‌های ابرقهرمانی مانند ددپول و لوگان که رده بندی سنی R گرفته‌اند، شبیه است.

شخصیت فیلم به عنوان یک شخصیت مستقل در کمیکی از اسپایدرمن در سال 1988 معرفی شده است. اگر یادتان باشد، در اسپایدر من 3، شاهد حضور Venom بودیم که مانند یک لباس به افراد می‌چسبید و برخی از آن‌ها را شیطانی و برخی را با ویژگی‌های ابرقهرمانانه همراه می‌کرد.

شخصیت ونوم همیشه یکی از کاراکترهای تیره و خشن‌تر نسبت به سایر شخصیت‌ها در کمیک‌های مارول به حساب می‌آمد و منحصر به سری مرد عنکبوتی بود و در کل، در مرز یک ضد قهرمان و یک کاراکتر شرور قرار داشت.

در حالی که هنوز مشخص نیست که این شخصیت در چه شکلی ظاهر خواهد شد، اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این فیلم بر گرفته از مینی سری شماره 18 Venom خواهد بود که ابتدا در سال 2003 به عنوان نسخه‌ای از کمیک‌های Symbiote منتشر شد که داستانی خونین در منهتن نیویورک را روایت می‌کند. این سری، برگرفته از، بسیاری از عناصر و جزئیات فیلم کلاسیک وحشت The Thing از John Carpenter در سال 1982 بود.

با توجه به زمان بلندی که برای ساخت این فیلم وجود دارد (اکران در 5 اکتبر 2018 برابر با 13 مهر 1397)، مسلما خبرهای بیشتری درباره این فیلم منتشر خواهد شد.

.

منبع: digitaltrends

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر