;
coinex

فروش 1 میلیارد دلاری فیلم دیو و دلبر در باکس آفیس

فروش 1 میلیارد دلاری فیلم دیو و دلبر - Beauty And The Beast در باکس آفیس
به گزارش دیزنی، نسخه بازسازی شده و لایو اکشن فیلم «دیو و دلبر (Beauty And The Beast)» با بازی اما واتسون و دن استیونز، فروشی بیش از یک میلیارد دلار را در جهان تجربه کرده است.

این دومین اقتباس لایو اکشن دیزنی، پس از فیلم «آلیس در سرزمین عجایب 2010» به کارگردانی تیم برتون، است که به باشگاه میلیاردی‌ها پیوسته است. البته فیلم «کتاب جنگل» که در سال پیش اکران شده، فروشی 967 میلیون دلاری در باکس آفیس داشته است.

بدون در نظر گرفتن تورم، دیو و دلبر پر سودترین فیلم موزیکال غیر انیمیشن در تاریخ محسوب می‌شود. همچنین این فیلم 29امین فیلمی است که فروش آن از یک میلیارد دلار عبور کرده و از بین این عناوین، 13 تای آن متعلق به کمپانی دیزنی است. آخرین فیلم میلیارد دلاری این شرکت هم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» بوده است.

دیو و دلبر در طول دو هفته در صدر جدول فروش باکس آفیس قرار داشت و در دو هفته دیگر، با شروع اکران انیمیشن «بچه رئیس»، در جایگاه دوم بود. این فیلم که در 17 مارس (27 اسفند) اکران شد و در کمتر از یک ماه به این فروش دست یافت. فیلم‌های «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» در 39 روز، و «زوتوپیا» و «منجمد» تقریبا در 3 ماه به این فروش رسیدند. در همین حال فروش فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» تنها در سه هفته از یک میلیارد دلار عبور کرد.

این خبر آینده‌ای روشن را برای اقدامات دیزنی در ساخت لایو اکشن انیمیشن‌های کلاسیک نشان می‌دهد. این شرکت در آینده فیلم‌های «دامبو»، «مولان»، «شیر شاه»، «علاالدین»، «پری دریایی کوچولو» و انیمیشن‌های دیگر را بازسازی خواهد کرد.

البته دیزنی باید حواسش باشد تا با فیلم‌هایی مانند «آلیس آنسوی آینه»، در باکس آفیس شکست نخورد. هرچند که «دیو و دلبر» هم نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت نکرد.

.

منبع: huffingtonpost

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر