;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در راه است؛ اسم رمز کروزر

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در راه است؛ اسم رمز کروزر

سال گذشته سامسونگ نسخه متفاوت و با دوامی با نام اکتیو را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S خود منتشر کرد؛ بنابراین جای هیچ تعجبی نخواهد بود که این کمپانی گوشی ساز کره‌ای قصد داشته باشد تا این استراتژی را ادامه دهد.

گلکسی اس 7 اکتیو 2016 و همچنین گلکسی اس 6 اکتیو 2015 در ماه ژوئن از طریق اپراتور آمریکایی AT&T عرضه شدند و اکنون خبر می‌رسد که این اپراتور قصد دارد تا نسخه گلکسی اس 8 اکتیو را نیز به زودی وارد بازارهای ایالات متحده کند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو که توسط این اپراتور عرضه خواهد شد، دارای شماره سریال SM-G892A بوده و با اسم رمز کروزر (Cruiser) معرفی خواهد شد. کروزر می‌تواند یک نام مناسب برای گوشی‌های پرچمدار بادوام و سرسخت این کمپانی باشد.

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو (گوشی کروزر) با قاب پشتی با دوام تر و زمخت تری همراه باشد و این می‌تواند نگاه قدرتمندتری به گوشی‌های ظریف گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ ببخشد.

نمایشگر مقاوم 5.8 اینچی گلکسی اس 8 اکتیو دارای رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و درست به مانند نسخه استاندارد گلکسی S8، با لایه ای از پوشش کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

گلکسی اس 8 اکتیو با کد حفاظتی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو با کد حفاظتی IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار همراه بوده و جالب آنکه تاییدیه استاندارد نظامی MIL-STD-810G را نیز به همراه خواهد داشت. این گواهینامه ها می‌تواند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را برای شرایط سخت آماده کند.

نسخه اکتیو گلکسی اس 8 قطعا در جهت رفع نیازهای مشتری تولید خواهد شد. کسانی که به یک گوشی قدرتمند و جان سخت نیازمندند، می‌توانند با در اختیار داشتن این نسخه بادوام، از زمین خوردن های گاه و بیگاه این دستگاه آسوده خاطر باشند. ظرفیت باتری در گوشی Galaxy S8 Active حداقل 3000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که البته سامسونگ می‌تواند ظرفیت بیشتری نیز برای آن در نظر بگیرد.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو به احتمال بسیار زیاد، به طور انحصاری در اختیار اپراتور AT&T بوده و طبق روال معمول در ماه ژوئن از راه خواهد رسید.؛ اما از آنجا که سامسونگ رونمایی از  گلکسی اس 8 را با اندکی تاخیر انجام داده است، این احتمال وجود دارد که نسخه گلکسی اس 8 اکتیو نیز در ماه جولای معرفی شود.

مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری از این نسخه بادوام منتشر خواهد شد، پس برای دریافت اطلاعات بیشتر با تکرا همراه باشید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر