;
coinex

برای اولین بار تصاویری از گوشی اچ تی سی اوشن به بیرون درز کرد

تصویر گوشی اچ تی سی اوشن به بیرون درز کرد؛ آیا همین دستگاه پرچمدار 2017 HTC خواهد بود؟

کمپانی اچ تی سی در ژانویه گذشته اعلام کرد که قصد راه اندازی گوشی اچ تی سی 11 را ندارد. البته این بدان معنا نیست که گوشی اچ تی سی U Ultra، تنها گوشی رده بالای این کمپانی باشد که در سال 2017 عرضه شده است؛ شایعات حاکی از آن هستند که گوشی اچ تی سی U با نام رمزی اوشن، در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

به لطف ایوان بلاس که شاید او را با نام کاربری @evleaks می شناسید، تصاویری از گوشی اچ تی سی اوشن به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد که در ساخت بدنه گوشی پرچمدار اچ تی سی، از شیشه استفاده شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یک سنسور اثر انگشت در نمای جلویی به کار رفته است، گوشه و لبه ها نیز کمی انحنا دارند. دوربین اصلی دستگاه کمی عجیب به نظر می رسد؛ البته شاید این زاویه ی خاص، ویژگی های آن را به خوبی به تصویر نکشیده است.

گفته می شود که گوشی اچ تی سی اوشن از یک نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل برخوردار شده و آخرین پردازنده ی کوالکوم، یعنی اسنپ دراگون 835 تامین قدرت آن را به عهده دارد.

مشخصات گوشی اچ تی سی اوشن

گفته می شود که گوشی اچ تی سی اوشن از یک نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل برخوردار شده و آخرین پردازنده ی کوالکوم، یعنی اسنپ دراگون 835 تامین قدرت آن را به عهده دارد. یکی از جالب ترین ویژگی های گوشی اچ تی سی اوشن ، قاب حساس به لمس (Edge Sense) است که به کاربر خود اجازه می دهد تا برخی فعالیت ها را تنها با حرکات دست انجام دهد. از دیگر خصوصیات این گوشی هوشمند می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می رود که اندروید نوقا همراه با Sense 9 روی این دستگاه اجرا شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه ی گوشی اچ تی سی اوشن در دست نیست. به هر حال به نظر می رسد که گوشی HTC U، همان پرچمدار اچ تی سی در سال 2017 خواهد بود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر