;
coinex

مهم‌ترین خبر کنفرانس فیسبوک؛ اضافه شدن حالت آفلاین اینستاگرام به برنامه اندروید!

حالت آفلاین اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام ، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اشتراک گذاری عکس با قابلیت جدید و بسیار کارآمدی را دریافت خواهد کرد. نسخه اندروید این برنامه به حالت آفلاین مجهز شده و کاربران قادر به استفاده از برخی امکانات در حالت آفلاین و بدون نیاز به اتصالات اینترنت خواهند بود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با حالت آفلاین اینستاگرام آشنا شوید.

کنفرانس F8 توسعه دهندگان کمپانی فیسبوک دو روز گذشته برگزار شد و در طول آن صحبت‌های زیادی از اعلام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید، از جمله ویژگی جدید اینستاگرام شد. در این کنفرانس مشخص شد که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اشتراک گذاری عکس یعنی اینستاگرام، از این به بعد به صورت محدود در حالت آفلاین نیز برروی اندروید قابلیت‌هایی خواهد داشت.

از این پس کاربران با حالت آفلاین اینستاگرام قادر خواهند بود تا پروفایل هر فردی که در گذشته باز کرده‌اند را در حالت آفلاین نیز تماشا کنند. علاوه بر پروفایل‌ها، پست‌های قبلا لود شده در پنجره اکسپلور نیز بدون نیاز به اتصالات اینترنت قابل مشاهده خواهند بود.

علاوه بر این، کاربران از این به بعد قادر خواهند بود تا هر پستی که لود کرده‌اند را در مجموعه شخصی خود ذخیره کنند و همچنین پست جدیدی آماده کرده و پیش نویس آن را ذخیره کنند. نظرات و لایک ها نیز همانند پست‌های گفته شده شامل این قابلیت خواهند شد، یعنی می‌توان در حالت آفلاین اینستاگرام این اعمال را انجام داد و به صورت پیش نویس ذخیره کرد. هر پست، لایک یا کامنتی که در حالت آفلاین ایجاد می‌کنید به محض اتصال شما به اینترنت، به صورت خودکار با سرورهای اینستاگرام همگام شده و عملیات مورد نظر را انجام می‌دهد.

البته استوری ها هنوز شامل این قابلیت جدید نمی‌شوند و اطلاعاتی هم هنوز درباره این که چه زمانی شامل این قابلیت می‌شوند، در دسترس نیست. لازم به ذکر است که حالت آفلاین اینستاگرام تنها به برنامه اندروید اضافه شده است و کاربران آی او اس قادر به استفاده از آن نخواهند بود. احتمالا به دلیل ماهیت محدود سیستم عامل اپل هنوز این امر رخ نداده است. به هر حال با توجه به گفته‌های TechCrunch، امکان پشتیبانی آفلاین بر روی آی او اس در حال بررسی است.

با این حال می‌توان گفت که هدف معرفی حالت آفلاین اینستاگرام کمک به کاربران این شبکه اجتماعی در کشورهای درحال توسعه است که هنوز دسترسی ثابت و پایدار به اینترنت در آن‌ها به سادگی انجام نمی‌شود. به هر حال قطعا این کاربران از آمدن چنین قابلیتی بیشتر خوشحال می‌شوند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر