;
coinex

اولین تصویر موتو زد 2 پلی به بیرون درز کرد

اولین تصویر موتو زد 2 پلی به بیرون درز کرد
احتمالا کمپانی موتورولا به زودی از نسل دوم گوشی موتو زد پلی رونمایی خواهد کرد، گوشی هوشمندی که با عنوان موتو زد 2 پلی (Moto Z2 Play) معرفی خواهد شد. به تازگی تصویری از این گوشی در فضای آنلاین به بیرون درز کرده که تقریبا تمامی زوایای موتو زد 2 پلی را به تصویر کشیده است.

این عکس که اولین تصویر به نمایش درآمده از این گوشی است، تقریبا نمای خوبی از جانشین گوشی موتو زد پلی سال گذشته را نشان می‌دهد.

این گزارش که اولین بار توسط وب‌سایت Technobuffalo منتشر شده است، تصویری از گوشی موتو زد 2 پلی بوده را به نمایش می‌گذارد که به نظر می‌رسد یک کپی دقیق، البته با اندکی تغییرات از مدل سال گذشته این گوشی است.

دکمه اصلی مربع شکل موتو زد پلی با یک دکمه تقریبا بیضوی جایگزین شده است، دکمه ای که تقریبا شبیه به آن چیزی است که موتورولا برای گوشی های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس خود در نظر گرفته بود.

کمپانی موتورولا در گوشی موتو زد 2 پلی نه تنها یک بازطراحی از دکمه اصلی این گوشی انجام داده، بلکه آن را به عملکردهای اضافی نیز مجهز کرده است.

دکمه اصلی تقریبا گرد موتورولا موتو زد 2 پلی می‌تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز ایفای نقش کند. این دستگاه طراحی درخشان و تقریبا نازک موتو زد پلی سال گذشته را حفظ کرده، دوربین اصلی تقریبا برآمده به نظر می‌رسد و این در حالیست که دوربین جلویی به همراه یک فلش LED دیده می‌شود.

همان طور که در تصویر این خبر می‌بینید، بر روی نمایشگر گوشی موتورولا موتو زد 2 پلی تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) درج شده که می‌تواند تاریخ برنامه ریزی شده برای رونمایی از این دستگاه باشد.

هنوز هیچ چیزی درباره این دستگاه به طور یقین مشخص نشده و به تایید موتورولا نرسیده است، پس توصیه می کنیم که خبرهای مربوط به این دستگاه را در حد و اندازه های یک شایعه در نظر بگیرید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر