coinex
راهنمای خرید تکراتو

انتشار تم جدید برای گوشی‌های اکسپریا شرکت سونی

تم اکسپریا

اگر از گوشی‌های اکسپریا کمپانی سونی استفاده می‌کنید، حتماً تا کنون به تم‌های مختلفی که این کمپانی برای این گوشی‌ها منتشر می‌کند برخورد کرده‌اید. حال به تازگی یک تم اکسپریا جدید و منحصر به فرد از سوی این کمپانی منتشر شده و برروی گوگل پلی استور قرار گرفته است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با این تم جدید آشنا شوید.

سونی، کمپانی ژاپنی سازنده گوشی‌های موبایل به تازگی تم اکسپریا جدیدی برای دستگاه‌های اکسپریا (Xperia) خود منتشر کرده که هم اکنون در گوگل پلی استور برای دانلود در دسترس است. برای کمپانی سونی ارائه تم‌های جدید در زمان‌های مشخص برای طرفداران گوشی‌های اکسپریا کار خیلی غیر عادی و غیر معمولی نیست، چرا که کاربران این گوشی‌ها همواره شاهد آن بوده‌اند و از آن لذت می‌برند.

با این حال، از آن جایی که در این تم از عکس‌های گرفته شده توسط گوشی‌های اکسپریا استفاده شده، این تم جدید کاملاً منحصر به فرد به نظر می‌رسد. این تم اکسپریا منتشر شده Taken with Xperia نام دارد و کاربران اکسپریا را قادر می‌سازد تا تبلت و گوشی‌های خودرا با اجزا گرافیکی که در اختیار دارند، شخصی سازی کنند.

با توجه به گفته‌های کمپانی سونی، این تم برروی دستگاه‌های زیادی همچون Xperia Z5، Xperia Z5 Compact، Xperia Z4 Tablet و Xperia Z3 تست شده است، اما لازم به ذکر است که این تم برروی هر گوشی یا تبلت اکسپریا دیگری که از اندروید 5.0 لولی پاپ یا بالاتر استفاده می‌کنند قابل اجرا خواهد بود.

تم‌های زیبا و کیفیت بالای منتشر شده سونی تأثیر زیادی برروی باتری گوشی شما نخواهند گذاشت، اما در صورتی که شما متوجه افزایش مصرف باتری در گوشی خود شدید می‌توانید به راحتی تم خودرا تغییر دهید.

تمامی تم‌های اکسپریا منتشر شده توسط سونی موبایل را می‌توانید از طریق گوگل پلی استور دریافت و نصب کنید. همچنین به یاد داشته باشید که تم اکسپریا برای تمامی افرادی که از اکسپریا استفاده می‌کنند رایگان است.

.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر