;
coinex

تصاویر فاش شده از گوشی وان پلاس 5 از وجود طراحی دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهد

تصاویر فاش شده از گوشی وان پلاس 5 از وجود طراحی دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهدکمپانی وان پلاس از گوشی وان پلاس 3 در ماه ژوئن سال 2016 رونمایی کرد؛ بنابراین انتظار داریم که این شرکت چینی از گوشی وان پلاس خود نیز در ماه ژوئن (خرداد) امسال رونمایی کند.

در حال حاضر و با نزدیک شدن به زمان رونمایی این گوشی هوشمند، یکی از نشریه های هندی، تصویری از قاب پشتی گوشی وان پلاس 5 منتشر کرده که تنظیمات دوربین دوگانه ی آن را به نمایش گذاشته است. این نشریه مدعی شده که تصویر گوشی وان پلاس 5 را از یکی از افرادی که دستگاه را از نزدیک دیده، دریافت کرده است.

با نگاه کردن به این گوشی هوشمند متوجه می شویم که این کمپانی از همان طراحی مشابه گوشی وان پلاس 3T که در دسامبر 2016 عرضه شد، استفاده کرده است. بنابراین انتظار داریم که گوشی وان پلاس 5 نیز از همان قاب آلومینیومی صیقل خورده برخوردار باشد.

نوارهای آنتن گوشی وان پلاس 5 نیز مشابه گوشی وان پلاس 3T طراحی شده؛ هرچند که برجسته به نظر نمی رسد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، هیچ اسکنر اثر انگشتی در قاب پشتی دیده نمی شود؛ این بدان معناست که احتمالا این اسکنر در دکمه ی هوم  و یا زیر صفحه نمایش تعبیه خواهد شد. نوارهای آنتن گوشی وان پلاس 5 نیز مشابه گوشی وان پلاس 3T طراحی شده؛ هرچند که برجسته به نظر نمی رسد.

تنها تفاوت بزرگی که در این گوشی هوشمند دیده می شود، همان تنظیمات دوربین دوگانه است. دو سنسور دوربین به صورت عمودی چیده شده اند و یک فلاش LED نیز در قسمت پایینی آنها قرار گرفته است. در قسمت پایین تر نیز لوگوی وان پلاس را مشاهده می کنید. می دانیم که نمی توان این تصویر را همان طراحی نهایی بدانیم؛ این احتمال وجود دارد که این کمپانی تصاویری از گوشی وان پلاس 5 را قبل از راه اندازی رسمی، منتشر کند.

بسیاری از برندهای بزرگ چینی مثل هوآوی، شیائومی، ویوو، لی اکو و غیره، گوشی های هوشمند خود را به دوربین دوگانه مجهز کرده اند. همچنین سال گذشته شاهد بودیم که گوشی آیفون 7 پلاس نیز با دوربین دوگانه راه اندازی شد. با این اوصاف، وان پلاس نیز تلاش می کند تا برای ماندن در این بازار رقابت، قابلیت دوربین دوگانه را به پرچمداران خود اضافه کند.

دو هفته قبل نیز تصویری از قاب پشتی دستگاهی که منصوب به گوشی وان پلاس 5 بود، منتشر شد؛ منافذ موجود در این دستگاه نیز از وجود دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند خبر می دادند. البته لازم به ذکر است که چیدمان دوربین ها در این قاب، افقی بوده و با تصویر امروز تفاوت دارد.

مشخصات گوشی وان پلاس 5

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی وان پلاس 5 با شماره مدل A5000 از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود. این دستگاه نیز همانند وان پلاس 3T، از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می رود که یک اسنپ دراگون 835، همراه با یک رم 6 گیگاباینی تامین قدرت آن را به عهده داشته باشند. گفته می شود که دو نسخه ی حافظه 64 و 128 گیگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره ی قیمت گوشی وان پلاس 5 در دست نیست. این گوشی نیز همانند نسخه های قبلی خود، از قیمت گذاری تهاجمی برخوردار خواهد بود تا بتواند با سایر گوشی ها همچون گلکسی اس 8 و شیائومی می 6 رقابت کند. نسخه های 64 و 128 گیگابایتی گوشی وان پلاس 3T، هر کدام به ترتیب با قیمت 439 و 479 دلار عرضه شدند. بنابراین انتظار می رود که کمترین قیمتی که برای وان پلاس 5 در نظر گرفته می شود، 500 دلار باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر