;
coinex

دکمه Home مجازی گلکسی اس 8 مشکلی برای صفحه نمایش نخواهد داشت

گلکسی اس 8

پس از رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 متوجه شدیم این گوشی برخلاف نسل‌های قبلی خود از دکمه خانه یا Home فیزیکی برخوردار نیست و به جای آن از یک دکمه مجازی استفاده می‌کند که همیشه روشن است. این موضوع باعث نگرانی برخی کاربران شده است. چرا که تصور عمومی بر این است که که روشن بودن همیشگی این دکمه باعث بروز مشکلاتی در صفحه نمای این گوشی هوشمند خواهد شد. اگر شما نیز کنجکاو هستید در ادامه با تکرا همراه باشید تا پاسخ این سؤال را دریابید.

گوشی هوشمندگلکسی اس 8 (Galaxy S8) محصول شرکت سامسونگ به جای دکمه خانه یا Home موجود در تمام گوشی‌های قبلی این کمپانی، دکمه‌ای مجازی و همیشه روشن در صفحه نمایشگر خود دارد. این جایگزینی باعث به وجود آمدن سؤال جالبی شده است؛ آیا این ویژگی باعث سوختن داخلی می‌شود؟

برای افراد نا آشنا با موضوع سوختن داخلی نمایشگرها، به طور خلاصه می‌توان گفت که وقتی یک تصویر بر روی صفحه نمایش شما مدتی طولانی ثابت بماند باعث سوختن نمایشگر از داخل و به جا ماندن یک اثر همیشگی بر روی آن می‌شود. در گذشته برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی از اسکرین سیورها استفاده می‌کردند. خوشبختانه، این مشکل هیچ گاه برای گلکسی اس 8 اتفاق نخواهد افتاد.

این سؤال بر روی توییتر سامسونگ هلند پست شد و آن‌ها سریعاً جواب دادند که دکمه Home به هیچ وجه باعث سوختگی داخلی نمایشگر گلکسی اس 8 نخواهد شد. افراد حاضر در Galaxyclub.nl شخصاً این موضوع را آزمایش کردند و متوجه شدند که در واقع دکمه Home همواره برروی چند پیکسل در اطراف خود می‌پرد و جا به جا می‌شود تا از بروز چنین مشکل جلوگیری کند.

توجه داشته باشید که این مشکل معمولاً برای ساعت‌های هوشمند با صفحه همیشه روشن اتفاق می‌افتد و مشکل جدید به شمار نمی‌رود، اما لازم بود که این موضوع برای کاربرانی که قصد خرید گلکسی اس 8 دارند، روشن شود.

.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر