;
coinex

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد

سونی اکسپریا ایکس زد

بالاخره اخباری در مورد عرضه سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم به بازارها به گوش رسید. این پرچمدار جدید سونی در ماه ژوئن روانه بازارهای اروپا خواهد شد. جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم اولین پرچمدار امسال است که با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون کوالکام 835 معرفی شد. البته با این وجود باز هم گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی بودند که با همین پردازنده روانه بازار شدند و متاسفانه پرچمدار سونی به این زودی‌ها جهت فروش آماده نخواهد شد.

طبق خبرهایی که در مورد عرضه اکسپریا ایکس زد پریمیوم به دست ما رسیده است، گفته می‌شود که این پرچمدار در ماه ژوئن (خرداد ماه) روانه برخی از بازارهای اروپا خواهد شد.

به نظر می‌رسد که حداقل یکی از شرکت‌ها در آلمان این خبر را تایید کرده باشد که اکسپریا ایکس زد پریمیوم در اولین روز ماه ژوئن آماده عرضه به مشتریان خواهد بود؛ البته همچنان هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند در دست نیست.

در آخرین خبری که درمورد این گوشی فوق العاده منتشر کردیم، به این نکته هم اشاره کردیم که سونی تصمیم دارد، این پرچمدار جدید و قدرتمند خود را در رنگ صورتی تیره هم منتشر کند؛ اما هنوز نمی‌دانیم که اکسپریا ایکس زد پریمیوم با این رنگ به خصوص را در کدام کشورها می‌توانیم بیابیم.

این گوشی هوشمند جدید و پرچمدار کمپانی سونی در حال حاضر جهت پیش فروش در بازارهای انگلستان در دسترس است و 649 یورو قیمت دارد. حداقل سه شرکت در حال حاضر آماده فروش اکسپریا ایکس زد پریمیوم هستند اما هیچ یک از آن‌ها تا اول ماه ژوئن (یازدهم خرداد ماه) این گوشی را عرضه نخواهند کرد.

این گوشی جدید ویژگی‌های جذاب بسیاری دارد که یکی از آن‌ها دوربین 19 مگاپیکسلی با فناوری موشن آی (motion eye) است. این قابلیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند ویدئوهایی با سرعت آهسته و با کیفیت 4k را ضبط کند. کاربر به ‌وسیله این تکنولوژی قادر خواهد بود که حتی قبل از زدن دکمه شاتر دوربین، تصویر مورد نظر خود را ثبت کند.

صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی نیز از نوع اولترا اچ دی 4k بوده و با کیفیت تصویر 3840×2160 ارائه می‌شود. این گوشی همچنین از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. متاسفانه در دست گرفتن رنگ مشکی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم باعث می‌شود، اثر انگشت شما بر روی بدنه براق این گوشی لکه باقی بگذارد اما امیدواریم که این اتفاق با رنگ‌های دیگر پیش نیاید.

جهت دریافت اخبار آتی با ماه همراه باشید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر