;
coinex

تست های اولیه روی گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 آغاز شده است

تست های اولیه روی گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 آغاز شده است
در چند ماه گذشته شایعاتی در فضای مجازی شنیده می‌شد که گوگل در حال کار بر روی گوشی گوگل پیکسل 2 با اسم رمز وولای (Walleye) و گوگل پیکسل ایکس ال 2 موسوم به ماسکی (Muskie) است. البته شایعات از دستگاه سومی با عنوان تایمن (Taimen) نیز حکایت می‌کردند که که احتمالا به خانواده گوگل پیکسل 2 تعلق دارد.

عرضه گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 در اوایل سال جاری

گفته می‌شود که این گوشی‌های پرچمدار قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 835 تامین خواهند کرد. کدهای جدیدی که در پروژه متن باز اندروید (AOSP) به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که احتمالا گوشی‌های پیکسل 2 گوگل، امسال زودتر از راه خواهد رسید.

یکی از مهندسان گوگل به نام David Zeuthen به تازگی توانسته تست‌های دستی را بر روی یک نمونه اولیه واقعی از گوشی‌های پیکسل 2 (وولای) انجام دهد. این موضوع نشان می‌دهد که گوگل احتمالا در حال آزمایش نمونه‌های اولیه از گوگل پیکسل 2 با کد پایه‌ای اندروید بعدی است.

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2

از آنجایی که گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL در اکتبر 2016 عرضه شدند، هنوز دستگاه‌های جدیدی به حساب می‌آیند. با این حال یافته های جدید نشان می‌دهد که گوشی‌های جانشین آنها در حال گذراندن تست‌های اولیه هستند.

همچنین، گوگل در چند ماه گذشته پیش نمایشی از نسخه توسعه دهندگان اندروید O را منتشر کرده است. این موضوع نیز به خوبی گویای این حقیقت است که غول مانتین ویو در حال آماده سازی اندروید 8.0 برای گوشی‌های نسل دوم پیکسل است.

این موارد نشان می‌دهد که گوگل ممکن است گوشی‌های پیکسل 2017 خود را در اوایل سال جاری معرفی کند.

سامسونگ اعلام کرده که فبلت گلکسی نوت 8 خود را ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد کرد. اپل نیز قصد دارد تا گوشی‌های آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 را در ماه سپتامبر رونمایی کند. از همین رو، گوگل ممکن است که نخواهد انتشار گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 خود را با پرچمداران سامسونگ و اپل در یک زمان انجام دهد.

اگر چه گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال با عنوان “ساخته شده توسط گوگل” عرضه شده‌اند؛ اما این دستگاه توسط اچ تی سی تولید شده‌ و از آنجا که گوگل یک قرار داد دوساله با شرکت تایوانی به امضا رسانده است، پس همچنان این انتظار می‌رود که نسل دوم این محصولات نیز توسط کمپانی اچ تی سی مونتاژ شوند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر