;
coinex

جزئیاتی از گوشی ال جی جی 6 مینی به بیرون درز کرد

جزئیاتی از گوشی ال جی جی 6 مینی به بیروزن درز کرد
گوشی پرچمدار ال جی جی 6 به تازگی در بسیاری از بازارهای جهانی عرضه شد؛ اما این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا نسخه کوچکتر این دستگاه را نیز روانه بازار کند. این گوشی ال جی جی 6 مینی نامیده می‌شود.

در حالی که این اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید نشده است، تصاویری از گوشی معرفی نشده ال جی جی 6 مینی در فضای آنلاین ظاهر شد. برخلاف نسخه استاندارد این دستگاه که دارای یک نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی است، نسخه مینی به یک صفحه نمایش 5.4 اینچی مجهز بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن، زیر 80 درصد است.

با این وجود، هر دو مدل استاندارد و مینی این اسمارت فون دارای نسبت تصویری 18:9 هستند؛ بنابراین اگر از طرفداران این نسبت ابعادی نیستید، احتمالا گوشی ال جی جی 6 مینی نیز نتواند نظر شما را جلب کند. متاسفانه به جز اندازه نمایشگر این دستگاه، بقیه مشخصات، هنوز ناشناخته باقی مانده است.

کمپانی ال جی ممکن است برای کاهش هزینه ها، با تغییر قطعاتی در داخل گوشی ال جی جی 6 مینی، خرید آن را برای کاربران راحت تر کند؛ هر چند این احتمال نیز وجود دارد که تمام ویژگی‌های پرچمدار فعل خود را در این نسخه حفظ کرده و قیمت ان را همچنان بالا نگه دارد!

اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که حتی اگر این دستگاه واقعا وجود داشته باشد، ال جی جی 6 مینی نام نهایی این گوشی هوشمند برای ورود به بازارهای جهانی نخواهد بود.

ال جی جی 6 مینی احتمالا برای برخی از بازارها آماده شده است و مسلما آن را در بسیاری از بازارهای جهانی نمی توان یافت. مطمئنا در روزهای آینده خبرهای موثق تری به گوش خواهد رسید. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر