;
coinex

لیست بنچمارک زد تی ای نوبیا زد 17 منتشر شد؛ قدرتنمایی اسنپدراگون 835

لیست بنچمارک زد تی ای نوبیا زد 17 منتشر شد؛ قدرتنمایی اسنپدراگون 835
پس از عرضه گوشی نوبیا زد 17 مینی، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا مدل پریمیوم این دستگاه را نیز به زودی معرفی کند. گوشی جدید برند نوبیا در پایگاه داده‌ای گیک بنچ ظاهر شد. گوشی هوشمندی که به احتمال بسیار زیاد، زد تی ای نوبیا زد 17 باشد.

این اخبار جدید که توسط Krispitech در توییتر به اشتراک گذاشته شده، دستگاهی با شماره مدل Nubia NX563J را نشان می‌دهد که با نام نوبیا زد 17 شناخته می‌شود. دستگاهی که بر اساس لیست بنچمارک گیک بنچ با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که این اسمارت فون به عنوان یک پرچم‌دار عرض اندام خواهد کرد. پردازنده‌ای که به گوشی نوبیا زد 17 قدرت می‌دهد، اسنپدراگون 835 با سرعت پردازشی 1.9 گیگاهرتز بوده که با 4 گیگابایت رم جفت شده است.

کمپانی ZTE گوشی نوبیا زد 17 را در دو نسخه عرضه خواهد کرد. نسخه ای از آن دارای 4 گیگابایت رم بوده و نسخه دیگر به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود. هر دو نسخه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. البته بر اساس گفته های منبع این خبر؛ اگر نوبیا Z17 با 4 گیگابایت رم عرضه شود، حافظه داخلی آن 64 گیگابایتی خواهد بود، در غیر این صورت احتمالا برای نسخه 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی بیشتری در نظر گرفته می‌شود.

جالب اینجاست که در مقایسه با زد تی ای نوبیا زد 17 مینی که با پردازنده اسنپدراگون 652 عرضه شد، تجهیز نسخه پریمیوم به اسنپدراگون 835 کمی عجیب و جالب توجه است. مسلما این محصول جدید با چنین پردازنده قدرتمندی کارایی بیشتری خواهد داشت. به احتمال بسیار زیاد گوشی نوبیا زد 17 درست به مانند مدل قبلی خود، باید با یک دوربین دوگانه اصلی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی رخ نشان دهد.

مسلما در روزهای آتی، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر