;
coinex

گوشی ال جی جی 6 در ایران معرفی شد + قیمت؛ سلام چشم بادامی قدرتمند به بازار ایران!

ال جی G6 موبایل پرچمدار جدید شرکت ال جی رسمی و با قمیتی بالا معرفی و وارد بازار ایران شده است. ال جی G6 یک تلفن بالارده و محصول برتر این شرکت محسوب می‌شود.
گوشی ال جی جی 6 ، موبایل پرچمدار جدید شرکت ال‌ جی  در روز پنج شنبه به صورت رسمی و همراه با گارانتی شرکت مدیا پردازش طی یک مراسم رونمایی و با حضور جمعی از اصحاب رسانه به صورت رسمی معرفی و قیمت عرضه عمومی این گوشی در نسخه معمولی و ویژه از سوی دفتر ایران شرکت ال جی اعلام شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، شرکت ال جی نیز مانند سامسونگ تصمیم گرفت تا پیش فروش گوشی پرچمدار خود را به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا واگذار کند و در نهایت علاقه مندان به پرچمدار جدید ال جی توانستند به عنوان اولین صاحبین ال جی جی 6 این تلفن هوشمند را در فرصتی ویژه خریداری نمایند. اما حالا تلفن هوشمند جدید شرکت ال‌جی، ال جی G6 پس از مدت‌ها از زمان رونمایی و عرضه در کشور کره جنوبی بالاخره روز پنج شنبه مصادف با هفتم اردیبهشت ماه طی یک مراسم رسمی با حضور پیمان وشکینی، مدیر موبایل دفتر ال‌جی در ایران، مدیر بخش ارتباطات موبایل ال جی و یاشار پورسیستانی، مدیر بخش GTM شرکت ال‌جی و جمعی از اصحاب رسانه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت رسمی معرفی شد و از روز شنبه، فروش گسترده آن در سطح فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش شرکت ال جی موبایل ایران آغاز شده است.

ال جی G6 موبایل پرچمدار جدید شرکت ال جی رسمی و با قمیتی بالا معرفی و وارد بازار ایران شده است. ال جی G6 یک تلفن بالارده و محصول برتر این شرکت محسوب می‌شود.

در ادامه نگاهی اختصاصی داریم به مراسم رونمایی گوشی بسیار زیبا و قدرتمند ال جی که ترکیبی از شیشه و آلومینیوم اما با قلبی آتشین و قدرتمند است. با ما همراه باشید.

 آقای پیمان وشکینی در ابتدای مراسم معرفی ال جی جی 6 در ایران گفت:

ال جی جی 6 محصول جدید شرکت ال جی و یکی از برترین تولیدات این شرکت است که می‌تواند موفیت‌های بزرگ و زیادی را برای ال جی کسب کند؛ به همین دلیل این محصول برای ما نیز قابل ستایش است.

آقای Juno Cho مدیر بخش ارتباطات موبایل ال جی در رابطه با ال جی جی 6 گفت:

گوشی ال جی G6 با توجه به صفحه‌نمایش عریض در کنار استفاده راحت با یک دست، به کاربران تجربه تصویری و کاربری جدیدی را ارائه می‌دهد. کمپانی ال جی با تمرکز روی کاربری راحت و قابل‌اعتماد بودن به پیشروی خود در صنعت گوشی هوشمند ادامه می‌دهد تا فراتر از انتظارات کاربران ظاهر شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

امروزه مشتریان به دنبال تعادل بین المان‌‌های اساسی و تکنولوژی جدید هستند. همچنین ما آموخته‌ایم که مشتریان ما به دنبال صفحه‌نمایش‌‎هایی بزرگ‌تر هستند اما این موضوع به این معنی نیست که به دنبال یک گوشی بزرگ‌تر هستند. در واقع مشتریان به دنبال اسمارت‌فونی هستند که بتوانند به راحتی با یک دست با آن کار کنند و به همین علت با اطمینان به شما عرض می‌کنم که گوشی ال جی جی 6، نسل بعدی گوشی‌های هوشمندی‌ست که مشتریان منتظر آن بودند و یک الگوی اساسی برای سایز گوشی‌های هوشمند است.

آقای یاشار پورسیستانی، مدیر بخش GTM شرکت ال جی در رابطه با ال جی جی 6 گفت:

طبق آمارهای منتشر شده، بیش از 60 درصد فعالیت‌های کاربران با گوشی‌های تلفن همراه به فعالیت‌های چند رسانه‌ای و سرگرمی اختصاص یافته است و از همین رو طبق آمار، پیش‌بینی شده است که در سه‌ ماهه دوم سال 2017 میلادی نزدیک به 59 درصد کاربران نیازمند گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 5.5 اینچ باشند؛ اما مشکل کاربران با گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش بزرگ، به بدنه بزرگ دستگاه تعلق دارد. این مشکل به خصوص هنگام قرار دادن گوشی در جیب یا در دست گرفتن آن حادتر نیز می‌شود، اما فناوری Full Vision ال‌جی ارائه‌دهنده یک دیدگاه  تازه در این زمینه بوده که در آن لزوما صفحه‌نمایش بزرگ به معنای بدنه بزرگ گوشی نیست. صفحه‌نمایش فول ویژن گوشی ال جی جی 6 با اندازه 5.7 اینچی و نسبت تصویر 18:9 نزدیک به 80.7 درصد از بخش رویی گوشی را به خود اختصاص داده و نزدیک به 12 درصد محتوای بیشتری را در مقایسه با پنل‌های معمول 16:9 به نمایش می‌گذارد. ال جی از صفحه‌نمایش‌های خمیده یا اصطلاحا edge در گوشی پرچمدار خود  استفاده نمی‌کند چرا که به 4 برابر خطای لمس بیشتر در پنل‌های خمیده منجر می‌شود. همچنین مقاومت بیشتر صفحه‌نمایش‌های تخت در هنگام سقوط از ارتفاع و زمین خوردن یکی دیگر از دلایل استفاده نکردن شرکت ال جی از صفحه نمایش‌های اج بوده است.

پورسیستانی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

در بخش دوربین این مدل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی دوگانه با سایز 1/3.06 اینچی برای هر دو لنز دستگاه استفاده شده است و لنز اصلی جی 6 دارای میدان دید 71 درجه‌ای با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و لنز واید با میدان دید 125 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌تواند تصاویری با پهنه دید گسترده برای شما ثبت و ضبط کند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه نیز دارای دو میدان دید متفاوت 82 درجه‌ای و 100 درجه‌ای است که با کمک آن می‌توان اقدام به برداشت سلفی‌های تکی و دسته‌جمعی با تعداد افراد بالا کرد که لذت عکاسی سلفی را افزایش می‌دهد.

ال جی G6 موبایل پرچمدار جدید شرکت ال جی رسمی و با قمیتی بالا معرفی و وارد بازار ایران شده است. ال جی G6 یک تلفن بالارده و محصول برتر این شرکت محسوب می‌شود.

شما می‌توانید گوشی هوشمند ال جی جی 6 را در رنگ سفید، نقره‎ای و مشکی در دو نسخه معمولی و ویژه در بازار ایران همراه با گارانتی طلایی دو ساله شرکت مدیا پردازش، نماینده رسمی گوشی‌های ال جی در ایران تهیه کنید. ال جی جی 6 در نسخه معمولی 2 میلیون و 400 هزار تومان و در نسخه ویژه (همراه با هندزفری بلوتوث اصلی ال‌جی و کیف هوشمند اصلی ال جی جی 6)  2 میلیون و 550 هزار تومان قیمت دارد که قیمت مناسبی برای رقابت با تنها گوشی رقیب خود در بازار ایران یعنی اچ تی سی یو اولترا است اما در مقایسه با نسل جدید کهکشانی‌های سامسونگ شاهد قیمت گذاری نچندان رقابتی از سوی ال جی موبایل در ایران هستیم که می‌‎تواند به کاهش فروش و استقبال از این تلفن هوشمند منجر شود.

ال جی G6 موبایل پرچمدار جدید شرکت ال جی رسمی و با قمیتی بالا معرفی و وارد بازار ایران شده است. ال جی G6 یک تلفن بالارده و محصول برتر این شرکت محسوب می‌شود.

از جمله مشخصات فنی موبایل هوشمند ال‌‎جی G6 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۳۵ و ۱.۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۴۴ در ۲۸۸۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ و محافظت گوریلا گلس ۳، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم بالا و فلش LED دوگانه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا همراه با رابط کاربری جدید LG UX 6.0 UI اشاره داشت که این گوشی را تبدیل به سومین موبایل قدرتمند ایران پس از آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که ال جی جی 6 یک موبایل مقاوم است به این معنا که گوشیG6 توانسته ۱۶ تست مختلف نظامی ۸۱۰G را پشت سر بگذارد و کاملا در مقابل ذرات خاک مقاوم بوده و در برابر آب تا عمق ۱٫۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کند.

ال جی G6 موبایل پرچمدار جدید شرکت ال جی رسمی و با قمیتی بالا معرفی و وارد بازار ایران شده است. ال جی G6 یک تلفن بالارده و محصول برتر این شرکت محسوب می‌شود.

اگر شما یکی از افرادی هستید که قصد خرید ال جی جی 6 را دارید و یک کاربر حرفه‌ای و بدون محدودیت بودجه تلقی می‌شوید، بهتر است به قدرتمندترین گوشی شرکت سامسونگ در بازار جهان و ایران یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیز نگاهی داشته باشید؛ چرا که این تلفن‌های هوشمند علاوه بر مجهز بودن به سخت‌افزاری قدرتمندتر، در بخش نرم افزاری نیز برتری‌های بزرگی دارد که می‌تواند ارزش خرید آن را نسبت به ال جی جی 6 به دلیل قیمت نسبتا نزدیک افزایش دهد و فروش ال جی جی 6 در ایران به صورت جدی کاهش پیدا کند. در نهایت باید گفت که اگر شما یکی از کاربرانی هستید که بودجه زیادی برای خرید یک تلفن هوشمند دارید، ال جی جی 6 گزینه بسیار مناسبی پیش روی شما است اما بهتر است فعلا اقدام به خرید این تلفن هوشمند نکنید و منتظر کاهش قیمت گسترده آن باشید تا بتوانید ال جی جی 6 را به عنوان یک گوشی بالارده و جدید با قیمتی پایین‌تر در اواسط خرداد ماه خریداری کنید.

جالب است بدانید که قیمت پرچمدار جدید سری V کمپانی ال جی در بازار ایران یعنی گوشی ال جی V20 بعد از اعلام پیش فروش ال جی جی 6 بسیار کاهش داشته است و اگر به دنبال یک تلفن هوشمند قدرتمند، بروز و با قیمت مناسب هستید، هم اکنون می‌تواند ال جی وی 20 را با قیمتی در حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان همراه با گارانتی طلایی دوساله شرکت مدیا پردازش خریداری کنید. (این قیمت در حال حاضر ثابت است اما با ریزش قیمت ال جی جی 6 به صورت قطعی تغییر پیدا خواهد کرد).

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر