;
coinex

اولین نمونه عکس‌های گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 5 لو رفت!

وان پلاس 5

گوشی هوشمند وان پلاس 5 پرچمدار آینده کمپانی چینی وان پلاس است. تاکنون شایعات مختلفی از این گوشی در اینترنت منتشر شده، اما به تازگی 4 عکس در فضای مجازی پخش شده که گفته می‌شود توسط دوربین این گوشی گرفته شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

به تازگی چهار عکس در فضای مجازی منتشر شده که بر طبق شایعات، گفته می‌شود این عکس‌ها مربوط به گوشی وان پلاس 5 (OnePlus 5) هستند. اطلاعات بدست آمده از EXIF نشان می‌دهد که این عکس‌ها توسط دستگاهی با شماره مدل A5000 گرفته شده است، با این حال این شماره می‌تواند در کنار شماره مدل‌های قبلی وان پلاس قرار بگیرد و با آن‌ها نیز هم خوانی داشته باشد. برای مثال، شماره مدل گوشی وان پلاس 3 A3000 است. علاوه بر این، اطلاعات موقعیت جغرافیایی که از EXIF بدست آمده حاکی از آن است که این عکس‌ها در شهر شنژون کشور چین، جایی که کمپانی وان پلاس قرار دارد، گرفته شده است؛ بدین ترتیب احتمال صحت این ادعاها افزایش می‌یابد.

وان پلاس 5

اگر به عکس دوم نگاه کنید متوجه وجود تاری در این عکس خواهید شد که این تاری می‌تواند شایعات موجود درباره وجود یک سیستم دوربین دوگانه در گوشی وان پلاس 5 را نیز تأیید کند. یک متخصص در زمینه عکاسی و عکسبرداری بر این باور است که با نگاه کردن به عکس‌ها و اطلاعات می‌توان فهمید که گوشی آینده کمپانی وان پلاس از یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همچنین وی می‌گوید که یکی از اسنپر ها عکس‌های زاویه گسترده می‌گیرد.

انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 5 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 1920 باشد. همچنین گفته می‌شود که در این گوشی تراشه اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 به کار خواهد رفت. علاوه بر این، در این گوشی یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی وجود خواهد داشت. این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود، همچنین سیستم عامل اندروید 7.1.1 نسخه OxygenOS (نسخه سفارشی شده اندروید توسط وان پلاس) نیز به صورت پیش فرض برروی وان پلاس 5 نصب خواهد شد.

حال لازم است در اینجا به چند نکته مهم اشاره کنیم. اول اینکه اطلاعاتی که از EXIF به دست آمده، می‌تواند جعلی باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که تمام این قضایا را فعلاً در حد یک شایعه بدانید، چرا که هنوز هیچ منبع رسمی آنها را تأیید نکرده است و ممکن است که این عکس‌ها توسط یک دستگاه دیگر گرفته شده باشند. تنها باید منتظر ماند تا از گوشی هوشمند وان پلاس 5 رونمایی شود و عکس‌هایی که به صورت رسمی با این گوشی گرفته می‌شود را مشاهده کرد. در قسمت زیر می‌توانید عکس‌هایی که منتسب به دوربین وان پلاس 5 هستند را مشاهده کنید.

 

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر