;
coinex

فاش شدن مشخصات اچ تی سی U 11 مجهز به اسنپدراگون 835 در بنچمارک AnTuTu

فاش شدن مشخصات اچ تی سی U 11 با اسنپدراگون 835 در بنچمارک AnTuTuمشخصات گوشی اچ تی سی U 11 با اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بنچمارک انتوتو رویت شد.

کمپانی تایوانی HTC، نزدیک به دو هفته قبل پوستری را منتشر کرد که به زمان رویداد راه اندازی در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) اشاره می کرد. در این پوستر مشخص شد دستگاهی که قرار است در این رویداد رونمایی شود، یکی از گوشی های سری U اچ تی سی خواهد بود؛ که احتمالا همان گوشی اچ تی سی U 11 باشد. با توجه به امتیازهای بنچمارک انتوتو، به نظر می رسد که این دستگاه سری یو از قابلیت های جالبی برخوردار باشد. در این بنچمارک مشخص شد که گوشی اچ تی سی U 11 به آخرین تراشه ی کوالکوم، یعنی همان اسنپ دراگون 835 مجهز خواهد شد.

گوشی اچ تی سی یو 11 که در این لیست با نام HTC U-3F مشخص شده، از همان مشخصاتی برخوردار است که در بنچمارک انتوتو در ماه مارس (اسفند) رویت شده بود

گوشی اچ تی سی یو 11 که در این لیست با نام HTC U-3F مشخص شده، از همان مشخصاتی برخوردار است که در بنچمارک انتوتو در ماه مارس (اسفند) رویت شده بود؛ همین دستگاه در آن زمان با نام HTC CBP مشخص شده بود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که هر دو مشخصات، مربوط به یک دستگاه باشند. جالب ترین نکته ای که در این بنچمارک رویت شده، همان تراشه اسنپدراگون 835 است که تامین قدرت آن را به عهده دارد؛ همچنین یک تراشه ی آدرنو 540 نیز به عنوان پردازنده ی گرافیکی گوشی اچ تی سی U 11 در نظر گرفته شده است. این بدان معناست که اچ تی سی نیز به لیگ تولیدکنندگانی که از تراشه های اسنپدراگون 835 استفاده می کنند، اضافه شده است.

گوشی اچ تی سی یو 11 که در این لیست با نام HTC U-3F مشخص شده، از همان مشخصاتی برخوردار است که در بنچمارک انتوتو در ماه مارس (اسفند) رویت شده بود

مشخصات گوشی اچ تی سی U 11

گوشی اچ تی سی U 11 از نمایشگری با رزولوشن 2K بهره برده است. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات اچ تی سی U 11 می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه ی 64 گیگابایتی و اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر