;
coinex

قیمت و مشخصات وان پلاس 5 در لیست خرده فروشی های آنلاین قرار گرفت

قیمت و مشخصات وان پلاس 5 در لیست خرده فروشی های آنلاین قرار گرفت
قیمت و مشخصات وان پلاس 5 از طریق خرده فروشی‌های آنلاین مشخص شد. وان پلاس 5 پرچمدار جدیدی از این کمپانی چینی است که در سال جاری معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه با مشخصاتی سطح بالا و طراحی زیبایی همراه شود.

گوشی وان پلاس 5 به تازگی در لیست خرده فروشی آنلاین OppoMart قرار گرفت و مشخصات آن رخ نشان داد. البته در کنار لیست مشخصات، قیمت وان پلاس 5 با 449 دلار به خوبی جلب توجه می‌کند.

مشخصات وان پلاس 5

در لیست منتشر شده از مشخصات وان پلاس 5 یک نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی به چشم می‌خورد. در این لیست همچنین وجود 6 گیگابایت رم LPDDR4 و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، مقدار فضای ذخیره سازی این دستگاه را نشان می‌دهد.

دوربین دوگانه از دیگر مشخصات جذاب وان پلاس 5 خواهد بود. ترکیبی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دوربین اصلی آن را تشکیل داده و این در حالیست که برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده است. این اسمارت فون دارای یک سنسور اثر انگشت بوده و اعتقاد بر این است که با سیستم عامل اندروید نوقا که بر بالای آن رابط کاربری OxygenOS خودنمایی می‌کند، از جعبه خارج خواهد شد.

گوشی هوشمند وان پلاس 5 به نظر می‌رسد که قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 835 تامین کرده و به شارژ سریع Dash Charge 2.0 نیز مجهز باشد.

چندی پیش مشخصات وان پلاس 5 در لیست خرده فروشی GearBest نیز ظاهر شد

چندی پیش مشخصات وان پلاس 5 در لیست خرده فروشی GearBest نیز ظاهر شد. در مقایسه با خرده فروش OppoMart، لیست منتشر شده در GearBest مشخصات چندانی را ارائه نداده است؛ اما ویژگی هایی را که برای وان پلاس 5 ذکر کرده بود، بسیار جذاب تر نشان می‌داد. 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دو سنسور 23 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه آن، کمی عجیب و غیر عادی بود!

در لیست GearBest دوربین سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی معرفی شد و البته بقیه مشخصات نیز اندکی بهتر از لیست منتشر شده جدید است. در لیست جدید برای آن، باتری 3580 میلی‌آمپر ساعتی ذکر شده و این در حالیست که لیست دیگر به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره دارد.

از بین این دو لیست منتشر شده برای مشخصات وان پلاس 5 به نظر می‌رسد که OppoMart به مشخصات قابل قبول تری اشاره دارد؛ اما این موضوع بدان معنا نخواهد بود که این سیاهه نیز به طور کامل قابل اعتماد است.

تا رونمایی از این دستگاه زمان نسبتا زیادی باقی مانده و مسلما در آینده خبرهای دقیق تر و موثق تری به گوش خواهد رسید. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر