;
coinex

تبلت جدید موتورولا با ویژگی حالت بهره برداری وارد بازار می‌شود

تبلت جدید موتورولا با ویژگی حالت بهره برداری وارد بازار می‌شود
کمپانی لنوو خود را آماده می‌کند تا تبلت جدید موتورولا را معرفی کند، یک تبلت اندرویدی که می‌تواند در اندازه 9 تا 10 اینچ رخ نشان دهد. این تبلت با ویژگی حالت بهره برداری عرضه خواهد شد.

از چندی قبل خبرهایی در فضای آنلاین منتشر شد که نشان می‌داد موتورولا مشغول کار بر روی گوشی هوشمند جدید موتورولا موتو زد 2 است؛ اما به نظر می‌رسد که این تنها محصولی نخواهد بود که این کمپانی قصد دارد تا به زودی از آن رونمایی کند.

بر اساس گفته منابع خبری تکنولوژی، تبلت جدید موتورولا با ویژگی خاصی که حالت بهره وری (Productivity Mode) نامیده می‌شود، معرفی خواهد شد.

حالت بهره وری در تبلت موتورولا به کاربران اجازه خواهد داد تا برنامه ها و اپلیکیشن‌های مختلف را به نوار ناوبری پین کرده و به این ترتیب به راحتی از یک برنامه به برنامه دیگر بروند. با این روش دیگر لازم نیست تا کاربر مدت زمان طولانی را به دنبال منوی چند وظیفگی بگردد و به سرعت قادر است تا به برنامه های مختلف تبلت موتورولا دسترسی پیدا کند.

تبلت جدید موتورولا با ویژگی خاصی که حالت بهره وری (Productivity Mode) نامیده می‌شود، معرفی خواهد شد.

برای بستن یک برنامه خاص، کاربر به سادگی می‌تواند تا با فشار بر روی آیکون مورد نظر، برنامه را درگ (به سمت بالا بکشد) کند. برنامه ها و اپلیکیشن‌هایی که بسته نشده‌اند، در پس زمینه همچنان در حال اجرا باقی می‌ماند و به این ترتیب حافظه بیشتری مصرف می‌شود. یکی از ویژگی‌های بصری حالت بهره وری در تبلت موتورولا این است که تمامی دکمه های ناوبری به یک طرف صفحه نمایش منتقل شده و در این حالت کاربر به راحتی به آنها دسترسی خواهد داشت.

علاوه بر این، یک دکمه اختصاصی به نام App Drawer در نوار ناوبری وجود دارد. حالت بهروری به صورت پیش فرض فعال است؛ اما کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن را غیر فعال کند. حالت بهروری در تبلت لنوو یوگا بوک سال گذشته نیز وجود داشت.

طراحی فوق العاده تبلت جدید موتورولا

متاسفانه گزارشاتی که از تبلت جدید موتورولا به بیرون درز کرده است، هیچ اطلاعاتی درباره قطعات داخلی آن را بازگو نمی‌کند؛ اما این را می‌گوید که این محصول جدید در اندازه 9 تا 10 اینچ بوده و از طراحی پریمیومی برخوردار است. برخی از نسخه های این تبلت دارای درگاه سیمکارت بوده و از ارتباطات موبایلی بهره می‌برند.

آخرین تبلت موتورولا در سال 2011 عرضه شد و از آن زمان تاکنون، این کمپانی از بازار تبلت دور مانده بود. در واقع بازار چنین دستگاه‌هایی در چند سال اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است؛ اما هنوز برخی از تولید کنندگان چون سامسونگ و هواوی همچنان به ساخت و عرضه تبلت اقدام می‌کنند.

در مطالعات اخیری که در اوایل سال 2017 میلادی انجام شد، بازار تبلت، دهمین کوارتر متوالی کاهش فروش خود را تجربه می‌کند. باید دید که تبلت جدید موتورولا چگونه بر این بازار تاثیر خواهد گذاشت.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر