;
coinex

گلکسی نوت 7 آر به زودی وارد بازار می‌شود

نسخه جدید گلکسی نوت 7 که به تازگی در بنچمارک گیک بنچ محک خورده است، گلکسی نوت 7 آر (Galaxy Note 7R) نام دارد
سامسونگ خود را آماده می‌کند تا نسخه‌ای اصلاح شده از مدل گلکسی نوت 7 خود را راهی بازار کند. این فبلت قدرتمند که کمپانی کره‌ای حساب ویژه ای روی آن باز کرده بود، به دنبال اتفاقات ناگواری که به دلیل مشکلات موجود در باتری آن بوجود آمد، سال گذشته از طریق یک فراخوان از بازار جمع آوری شد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا مجددا آن را روانه بازارهای جهانی کند.

البته لازم است یادآوری کنیم که هیچ جای نگرانی نیست. نسخه جدید گلکسی نوت 7 که به تازگی در بنچمارک گیک بنچ محک خورده است، گلکسی نوت 7 آر (Galaxy Note 7R) نام دارد که درست به مانند مدل سال گذشته به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 8890 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است.

گلکسی نوت 7 آر مجهز به این تراشه، در تست تک هسته‌ای گیک بنچ امتیاز 1939 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6093 را به دست آورد.

البته این دستگاه دارای نسخه دومی نیز هست. نسخه‌ای که از تراشه اگزینوس 8895 قدرت می‌گیرد و این به معنای آنست که سامسونگ در حال آزمایش گزینه‌های متعددی برای گلکسی نوت 7 آر است. مسلما این کمپانی دیگر نمی‌خواهد تا مجددا مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 را تجربه کند.

گلکسی نوت 7 آر مجهز به این تراشه، در تست تک هسته‌ای گیک بنچ امتیاز 1939 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6093 را به دست آورد.

این گوشی هوشمند انرژی روزانه خود را از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده که نسبت به باتری 3500 میلی‌امپر ساعتی از ظرفیت کمتری برخوردار شده است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

گلکسی نوت 7 آر ماه آینده وارد بازار می‌شود

بقیه مشخصات گلکسی نوت 7R باید با مدل اصلی سال گذشته مطابقت داشته باشد. در واقع یک نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) و 64 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصه‌های اصلی آن است. سنسور اثر انگشت در داخل دکمه هوم آن تعبیه شده و با وجود گواهینامه IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بیمه شده است.

در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.7، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 7 آر دارای اسکنر عنبیه چشمی بوده و در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، سفید و مشکی در دسترس خواهد بود. قیمت گلکسی نوت 7 آر برای ورود به بازارهای ویتنام و کره جنوبی حدود 620 دلار تخمین زده می‌شود. در آینده خبرهای بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط یه سوال مو جواب بدین من دیگه خسته شدم ازبس تحقیق کردم آیا این مدل جدید گلگسی نوت ۷ به ایران هم میاد که شما اینجوری نظر میدین میخریمش یا نه؟ ؟ ؟ لطفا یکی جواب منو بدین

    پاسخ