;
coinex

طرح اسکیس موبایل وان پلاس 5 دوربین دوگانه را در هر دو طرف آن نشان می‌دهد

طرح اسکیس موبایل وان پلاس 5 دوربین دوگانه را در هر دو طرف آن نشان می‌دهد
کمپانی وان پلاس تایید کرده است که موبایل وان پلاس 5 در تابستان امسال از راه خواهد رسید و امروز طرح اسکیسی از این گوشی هوشمند در فضای آنلاین خودنمایی کرد.

طرح آشکار شده تا حدود بسیار زیادی به شایعات منتشر شده درباره این گوشی شباهت دارد؛ هر چند که تفاوت هایی نیز در آن دیده می‌شود. تاکنون به طور دقیق دو طرح یکسان از پرچمدار آینده وان پلاس دیده نشده است.

همانطور که در تصاویر ارائه شده می‌بینید، موبایل وان پلاس 5 دارای دو سنسور دوربین در پنل پشتی است که به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک فلش LED در زیر این دوربین دوگانه دیده می‌شود. این دو سنسور دوربین و فلش ال ای دی آن مقدار کمی از پنل پشتی بیرون زده و همان گونه که طرح اسکیس آن نشان می‌دهد، قسمت بالایی پنل پشتی از سرامیک ساخته شده است.

در سمت چپ موبایل وان پلاس 5 کلیدهای حجم صدا قرار گرفته و در سمت راست، دکمه پاور جاسازی شده است
دوربین دوگانه در هر دو طرف پنل جلویی و پشتی موبایل وان پلاس 5 دیده می‌شود

در سمت چپ موبایل وان پلاس 5 کلیدهای حجم صدا قرار گرفته و در سمت راست، دکمه پاور جاسازی شده است (اگر چه ما نمی‌توانیم آن را در این تصاویر ببینیم).

یکی از بارزترین مشخصات وان پلاس 5 که در این طراحی دیده می‌شود، وجود دوربین دوگانه سلفی در پنل جلویی آن است. جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز بخش از این پکیج تکنولوژیکی بوده که در پایین دستگاه تعبیه شده است. در تصویر دوم که در زیر مشاهده می‌کنید، یک پورت یو اس بی نوع C نیز قابل مشاهده است که توری اسپیکر درست در کنار آن جای گرفته است.

اگر در طراحی اسکیس موبایل وان پلاس 5 به خوبی دقت کنید، خواهید دید که حاشیه های قاب در اطراف آن بسیار ناچیز بوده و نمایشگر آن نیز به نظر می‌رسد که یک صفحه نمایش تخت باشد.

مشخصات موبایل وان پلاس 5

شایعات درباره مشخصات وان پلاس 5 اینگونه می‌گویند:

  • یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی یا کواد اچ دی پنل جلویی آن را زینت خواهد داد
  • 6 گیگابایت و یا 8 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایت/128 گیگابایت، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل خواهد داد
  • پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 قدرت آن را تامین خواهد کرد
  • دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه آن را تشکیل می‌دهد
  • اندروید 7.0 نوقا سیستم عامل پیش فرضی است که رابط کاربری OxygenOS بر بالای آن نقش خواهد بست

آیا یک گوشی هوشمند با دو دوربین دوگانه در عقب و جلو می‌تواند شما را برای خرید آن ترغیب کند؟ نظر خود را دراین رابطه، در بخش نظرات زیر با ما و دیگر دوستانتان در میان بگذارید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر