;
coinex

مایکروسافت: سرفیس پرو 5 در سال 2017 آماده راه اندازی نخواهد بود

مایکروسافت: سرفیس پرو 5 در سال 2017 آماده راه اندازی نخواهد بود

شرکت مایکروسافت در تاریخ 2 ماه مه رویدادی اختصاصی را در شهر نیویورک برگزار کرد که شامل معرفی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری توسط این کمپانی ردموندی می شد.

از جمله آنها باید به لپتاپ سرفیس با سیستم عامل جدید ویندوز 10 اس اشاره کرد که توانسته نظر همگان را به خود جلب کند. این سیستم عامل که رقیبی برای کروم گوگل محسوب می شود، دارای ویژگی های مطلوب و ساختاری شبیه به ویندوز 10 بوده و کاربری را همانند ویندوز لذت بخش می کند.

به گفته مایکروسافت، ویندوز 10 اس در تابستان منتشر خواهد شد و لپتاپ هایی با این سیستم عامل نیز در همان زمان وارد بازار می شوند. همزمان با معرفی چنین محصولاتی توسط مایکروسافت، انتظار می رود تبلت جدید سرفیس پرو 5 نیز رونمایی شود اما شرکت مذکور تمایلی به معرفی آن نداشت.

براساس گزارش های پیشین، این تبلت جدید در پاییز 2017 از راه می رسد؛ اما باتوجه به گزارش دیگر، شرکت مایکروسافت قصد ندارد سرفیس پرو 5 را سال 2017 عرضه کند. پیشتر شایعه شد که مایکروسافت می خواهد در 23 می طی رویدادی در شانگهای چین نسل جدید تبلت سرفیس خود به نام سرفیس پرو 5 را معرفی کند.

محصولی که نسبت به سرفیس پرو 4 مشخصات بالاتری داشته و یک نسخه رده بالا محسوب می شود. به تازگی در پرسشی از یک مسئول مایکروسافت درباره سرفیس پرو 5 به نقل از یک منبع، شرکت ردموندی قصد ندارد نسل جدید سرفیس پرو 4 را در سال جاری معرفی و عرضه دارد. البته این مقام مسئول معرفی یک محصول جدید را در سال جاری رد نکرد و این بدان معنا بوده که می توان انتظار داشت سرفیس پرو 4 بروزرسانی شده در سال 2017 از راه برسد.

بنابراین جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات همیشگی که اساسی ندارند، پرداخت. احتمال می رود در پاییز سال جاری نیز دیگر محصولات سخت افزاری مایکروسافت معرفی شوند.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر