coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی نوبیا زد 17 مجهز به اسنپدراگون 835 در انتوتو فاش شد

مشخصات گوشی نوبیا زد 17 مجهز به اسنپدراگون 835 در انتوتو فاش شد

مشخصات جدیدی از گوشی نوبیا زد 17 در انتوتو منتشر شد.

یک گوشی جدید نوبیا در صفحه ویبو انتوتو دیده شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. این دستگاه با شماره مدل Nubia NX563J ظاهر شده و مهمترین ویژگی آن، برخورداری از اسنپدراگون 835 به شمار می رود. گفته می شود که این دستگاه، همان گوشی نوبیا زد 17 باشد که اخیرا مورد توجه اخبار و شایعات بوده است.

مشخصات گوشی نوبیا زد 17

اسنپدراگون 834 همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی، تامین قدرت گوشی نوبیا زد 17 را به عهده دارند. همچنین مشخص شد که این موبایل هوشمند از پردازنده گرافیکی آدرنو 540 بهره خواهد برد؛ علاوه بر اینکه نسخه اندروید 7.0 نوقا روی آن اجرا می شود. مشخصات مربوط به نمایشگر دستگاه در انتوتو مشخص نشده؛ اما گفته می شود نمایشگر گوشی نوبیا زد 17 با رزولوشن 1920 در 1080 همراه خواهد بود.

مشخصات جدیدی از گوشی نوبیا زد 17 در انتوتو منتشر شد.

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی نوبیا زد 17 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود؛ اما تنها چیزی که در انتوتو مشخص شده، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است. البته این بدان معنا نیست که این دستگاه به این تنظیمات مجهز نخواهد شد.

فاش شدن مشخصات در انتوتو نشان می دهد که به زمان راه اندازی این گوشی هوشمند نزدیک شده ایم. مشخصات نوبیا زد 17 با شماره مدل NX563J، اخیرا در بنچمارک گیکبنچ فاش شد و برخی مشخصات آن نیز از طریق وبسایت رسمی نوبیا لو رفت.

انتظار داریم که هرچه سریع تر شاهد راه اندازی نوبیا زد 17 باشیم.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر