;
coinex

اپل در WWDC 2017 از آیپد پرو 10.5 اینچی رونمایی می کند (شایعه)

احتمال معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی در WWDC

تاکنون شایعات مختلفی پیرامون تبلت آینده اپل یعنی نسخه 10.5 اینچی آیپد پرو منتشر شده؛ اما هیچ یک توسط شرکت کوپرتینویی تایید یا تکذیب نشده است.

البته به تازگی این کمپانی دعوتنامه رویداد 2017 WWDC خود را منتشر کرده که براساس آن باید شاهد معرفی محصولات مختلفی باشیم. پیشتر این شرکت مذکور تبلت آیپد پرو 9.7 اینچی را با مشخصات قابل توجه معرفی کرد و حال نوبت به دو مدل آیپد پرو 10.5 و 12.9 اینچی رسیده تا بزودی رونمایی شوند.

رویداد Worldwide Developer Conference اپل در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و انتظار داریم شاهد معرفی چند محصول سخت افزاری جدیدی چون تبلت و تلفن هوشمند باشیم.

تاکنون گزارش های متعددی پیرامون محصول 10.5 اینچی اپل منتشر شده، اما هیچ یک حقیقی نبودند. گفته شده نسخه 10.5 و 12.9 اینچی به نوعی پرچمدار محسوب می شوند و قادرند عملکرد سخت افزاری بزرگی از خود نشان دهند. اگرچه گفته می شد نسخه 9.7 اینچی، نسبت به دو مدل دیگر رده پایه محسوب می‌شود، اما براساس مشخصات به کار گرفته شده، آیپد 9.7 اینچی بسیار قدرتمند است.

انتظار می رود نسخه 10.5 اینچی به پردازنده A10X اپل مجهز شده و حافظه رم 4 گیگابایتی و برخی مشخصات بزرگ شامل حال آن شود. البته جزئیات دقیقی در دست نیست و گفته می شود می توان در WWDC 2017 شاهد معرفی آن بود.

مشخص نیست این گزارش تا چه سطحی حقیقت دارد، اما اگر صحیح باشد باید در کنار تبلت 10.5 اینچی تلفن هوشمند آیفون 8 را نیز مشاهده کنیم.

به هر حال شایعات پیرامون رویداد WWDC 2017 اپل بسیار است و تنها انتظار می تواند حقایق را روشن سازد.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر