;
coinex

وان پلاس 5 در بنچمارک گیک بنچ، گلکسی اس 8 را شکست داد!

وان پلاس 5 در بنچمارک گیک بنچ، گلکسی اس 8 را شکست داد!
وان پلاس پس از انتشار گوشی‌های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T اکنون به فکر جانشین قدرتمندی برای این محصولات است. وان پلاس 5 نام پرچمدار جدید این کمپانی است که انتظارات کارشناسان بخش موبایل را به شدت بالا برده است، به خصوص با انتشار خبرهای جدیدی که هر از گاهی از این گوشی هوشمند در فضای آنلاین دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا طرفداران خود را در سال جدید با عرضه یک گوشی هوشمند فوق العاده شگفت زده کند. این موضوع به خوبی از امتیازات به دست آمده این گوشی در بنچمارک گیک بنچ مشهود است. وان پلاس 5 به تازگی در بنچمارک گیک بنچ محک خورد و امتیازات آن از ورود گوشی قدرتمندی به بازار خبر می‌دهد.

نتایجی که از بنچمارک وان پلاس 5 در وب سایت گیک بنچ به نمایش درآمده، نشان می‌دهد که این دستگاه توانسته است تا گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را شکست دهد. این اسمارت فون در آزمون تک هسته ای امتیاز 1963 را به دست آورده و در آزمون چند هسته‌ای برای خود امتیاز 6687 را به ثبت رسانده است.

نتایجی که از بنچمارک وان پلاس 5 در وب سایت گیک بنچ به نمایش درآمده، نشان می‌دهد که این دستگاه توانسته است تا گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را شکست دهد.

این در حالیست که گلکسی اس 8 در همین بنچمارک توانست در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1929 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6375 را کسب کند. قابل ذکر است که وان پلاس 5 در لیست آزمون چند هسته‌ای گیک بنچ 4، با پشت سر گذاشتن پرچمدارانی همچون گلکسی اس 8 پلاس، هواوی میت 9 و آیفون 7 پلاس در بالاترین جایگاه این لیست، جای گرفته است.

بنچمارک وان پلاس 5

لیست منتشر شده از گیک بنچ همچنین تایید می‌کند که اندروید 7.1.1 نوقا سیستم عاملی است که در گوشی پرچمدار بعدی وان پلاس مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت.

اگر اسکرین شات های منتشر شده از گیک بنچ حقیقت داشته باشد، گوشی وان پلاس 5 برای یک شروع طوفانی کاملا آماده خواهد بود. با این وجود این را در نظر داشته باشید که ممکن است نمرات به دست آمده در دنیای واقعی شکل دیگری به خود بگیرد. برای فهمیدن این موضوع تنها کافی است که تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی صبر کنید و آنگاه در این باره قضاوت کنیم.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر