;
coinex

چگونه می توان اپلیکیشن ها در گوشی Galaxy S8 را به حافظه اس دی منتقل کرد؟

چگونه می توان اپلیکیشن ها در گوشی Galaxy S8 را به حافظه اس دی منتقل کرد؟

با حافظه 64 گیگابایتی که برای گوشی Galaxy S8 و  +Galaxy S8 در نظر گرفته شده، بیشتر افراد برای ذخیره عکس و ویدیوهای خود به حافظه جانبی اس دی نیاز دارند.

علاوه بر این، کاربران گوشی Galaxy S8 می توانند در مواقع اضطراری، اپلیکیشن های خود را نیز به حافظه اس دی انتقال دهند؛ البته لازم به ذکر است که نمی توانید هر اپلیکیشنی را به این حافظه منتقل کنید، با اینحال می توانید با جابه جایی چند اپلیکیشن، فضای مورد نظر خود را ایجاد کنید.

خوشبختانه اپلیکیشن ها به حافظه اس دی منتقل نمی شوند، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه ریزی شده باشد. اگر دستگاه خود را به حافظه اس دی مجهز کرده باشید، به راحتی می توانید این مراحل را اجرا کنید؛ با تکرا همراه شوید:

انتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی در گوشی Galaxy S8

  1. به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.
  2. گزینه Apps را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  3. در این قسمت باید اپلیکیشنی که می خواهید انتقال دهید را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  4. روی Storage کلیک کنید.
  5. در زیرشاخه Storage، گزینه Change را انتخاب کنید.
  • متوجه می شوید که بیشتر اپلیکیشن ها را نمی توان به حافظه اس دی منتقل کرد. اگر گزینه Change را مشاهده نمی کنید، به این معناست که نمی توانید هیچکدام از اپلیکیشن ها را به حافظه اس دی منتقل کنید.
  1. روی دکمه های رادیویی کنار SD Card ضربه بزنید.
  2. در صفحه بعدی، گزینه Move را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا پروسه تکمیل شود.
  • برای بازگشت دوباره اپلیکیشن ها به حافظه اصلی به راحتی می توانید تمام این مراحل را طی کرده و اینبار گزینه Internal را انتخاب کنید.

انتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی در گوشی Galaxy S8

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، با انجام این مراحل متوجه می شوید که نمی توان هر اپلیکیشن مورد نظری را به حافظه اس دی منتقل کرد. این عدم پشتیبانی یک دلیل موجه دارد: بسیاری از اپلیکیشن ها نمی توانند سطح بالای عملکرد خود را در شرایطی که روی حافظه اس دی هستند، حفظ کنند. اگر نمی توانید اپلیکیشن مورد نظرتان را منتقل کنید، از آن عبور کرده و تلاش کنید با انتقال اپ های دیگر، فضای مورد نظرتان را ایجاد کنید.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر