;
coinex

سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اپل در تکنولوژی کورنینگ و گوریلا گلس

سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اپل در تکنولوژی کورنینگ و گوریلا گلس

کمپانی اپل از سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری خود در کورنینگ خبر داده است؛ شرکت آمریکایی که در زمینه تکنولوژی محبوب گوریلا گلس فعالیت می کند.

مدیر مالی اپل، جف ویلیامز در این باره گفته است: “مبلغ سرمایه گذاری برای فعالیت های تحقیق و توسعه کورنینگ، نیازهای تجهیزاتی سرمایه گذاری و پروسه ی طراحی و تولید شیشه ها هزینه خواهد شد.”

“کورنینگ یکی از نمونه های بارز تامین کننده هاییست که به فعالیت های نوآورانه خود ادامه داده و سالهاست که برای تامین منابع اولیه اپل همکاری می کند. این همکاری از 10 سال قبل و از اولین گوشی آیفون آغاز شد؛ و امروزه تمامی مشتریانی که آیفون ها و آیپدهای اپل را در سراسر جهان خریداری می کنند، شیشه هایی را لمس می کنند که در آمریکا توسعه یافته است. ما کاملا به این همکاری چند ساله مفتخریم و روی کورنینگ که سابقه غنی در تولیدات نوآورانه دارد، سرمایه گذاری می کنیم.”

از زمان معرفی اولین گوشی آیفون در سال 2007، دو کمپانی اپل و کورنینگ به همکاری های مثبت خود ادامه دادند. این سرمایه گذاری نیز بخشی از پروژه جدید “سرمایه گذاری تولید پیشرفته” است. چند روز قبل بود که تیم کوک، مدیرعامل اپل از این پروژه خبر داد؛ این شرکت کوپرتینو قصد دارد مبلغ 1 میلیارد دلار را روی شرکت های تولیدکننده آمریکایی سرمایه گذاری کند.

این پشتیبانی از کسب و کارهای آمریکایی، یک تصمیم جالب و عاقلانه است. اپل مدعی شده که با این سرمایه گذاری، 2 میلیون شغل در آمریکا ایجاد می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر