;
coinex

تصویر دیگری از وان پلاس 5 منتشر شده که از مجهز شدن آن به دوربین دوگانه خبر می دهد

تصویر دیگری از وان پلاس 5 منتشر شده که از مجهز شدن آن به دوربین دوگانه خبر می دهد

همانطور که می دانید، گوشی وان پلاس 5 به زودی معرفی خواهد شد؛ با نزدیک شدن به زمان معرفی نیز بازار اخبار، شایعات و تصاویر متعدد داغ تر می شود. بسیاری انتظار دارند که این تلفن هوشمند با ترکیبی از سخت افزار فوق العاده و قیمت مناسب، توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که گوشی وان پلاس 5 از تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی و یا حتی در قاب جلویی برخوردار خواهد بود؛ البته هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نشده است. اخیرا نیز تصویر دیگری منتشر شده که نمایی از پنل پشتی گوشی وان پلاس 5 را به نمایش گذاشته است؛ دوربین دوگانه نیز در این تصویر به خوبی قابل مشاهده است.

این تصویر توسط یک پست ویبو (شبکه اجتماعی چینی که ترکیبی از فیس بوک و توییتر است) منتشر شده و شایعاتی از قبیل مجهز بودن وان پلاس 5 به اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تایید کرده است. تصویر زیر در ادامه ی پست ضمیمه شده:

شایعاتی از قبیل مجهز بودن وان پلاس 5 به اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تایید کرده است.

شاید برایتان غیر قابل باور باشد، اما کمپانی وان پلاس از قرار دادن رم های پر حجم در دستگاه های خود ابایی ندارد؛ گوشی وان پلاس 3 با رم 6 گیگابایتی عرضه شد که در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان در سراسر جهان، با آن سازگاری ندارند. علاوه بر این، وان پلاس به برآورده کردن خواسته های کاربران خود شهرت دارد، به همین دلیل نیز با کمی قطور کردن دستگاه خود می تواند از باتری پرقدرت آن پشتیبانی کند.

درباره دوربین دوگانه نیز باید گفت که احتمالا مشابه دوربین هواوی وی 10 خواهد بود (دو سنسور مشابه که یکی از آنها برای عکسبرداری سیاه و سفید و برای جمع آوری اطلاعات عمقی استفاده می شود) و یا اینکه شبیه به آیفون 7 پلاس طراحی خواهد شد. (یکی از دوربین ها به لنزهای تله فوتو برای زوم اپتیکال 2x و حالت پرتره مجهز شده است.)

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر