;
coinex

گلکسی نوت 7R باید قبل از عرضه جهانی، تاییدیه های بیشتری را دریافت کند

گلکسی نوت 7R باید قبل از عرضه جهانی، تاییدیه های بیشتری را دریافت کند

بعد از ماه ها انتشار شایعات، کمپانی سامسونگ بالاخره در ماه مارس (اسفند) گذشته اعلام کرد که قصد دارد نسخه مرمت شده گلکسی نوت 7 را با نام گلکسی نوت 7R راه اندازی کند.

پس از اینکه این پرچمدار شکست خورده، با انفجارها و آتش سوزی های متعدد روبرو شد، از بازارها جمع آوری شده و یه یکی از شکست های بزرگ کمپانی سامسونگ تبدیل شد. این کمپانی تلاش کرد با تغییر باتری های این دستگاه، مشکلات به وجود آمده را برطرف کند که البته موفقیت آمیز نبود.

میلیون ها گوشی گلکسی نوت 7 در انبارهای سامسونگ ذخیره شده اند. اینها همان گوشی هایی هستند که پس از خرید مشتریان جهانی، بلافاصله فراخوان شدند. این کمپانی قصد دارد نسخه های مرمت شده این گوشی را در برخی بازارها به فروش برساند.

بازار کره جنوبی، احتمالا اولین بازاریست که گلکسی نوت 7R را دریافت خواهد کرد. البته قبل از عرضه در این بازار، این شرکت باید تاییدیه های آژانس تکنولوژی و استاندارد کره جنوبی و همچنین آژانس تحقیقاتی رادیو ملی را نیز دریافت کند.

بنا بر گزارش های اخیر، سامسونگ هنوز هم تقاضای بررسی این دو آژانس را ارسال نکرده است. سخنگوی آژانس تحقیقاتی رادیو ملی در این باره گفته است: “اگر سامسونگ چنین درخواستی را ارسال کند، ما با قرار دادن امنیت مشتریان در اولویت اصلی، به بررسی امنیت دستگاه ها می پردازیم.”

گوشی گلکسی نوت 7R نیز از همان مشخصات و ویژگی های گلکسی نوت 7 اصلی برخوردار خواهد بود؛ البته با این تفاوت که ظرفیت باتری در نسخه جدید کمتر شده و به 3200 میلی آمپر ساعت رسیده است. انتظار می رود این دستگاه با قیمت 620 دلار در کره به فروش برسد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر