;
coinex

قاب گلکسی سی 10 دوربین دوگانه و دکمه اختصاصی بیکسبی را نشان می‌دهد

قاب گلکسی سی 10 دوربین دوگانه و دکمه اختصاصی بیکسبی را نشان می‌دهد
با انتشار تصویری از قاب گلکسی سی 10 دوربین دو گانه و دکمه اختصاصی این گوشی هوشمند خودنمایی کرد. این موضوع را دیگر تقریبا همه دوست داران تکنولوژی می‌دادند؛ تا زمانی که یک گوشی هوشمند به طور رسمی معرفی نشده و یا جزئیات آن مورد تایید قرار نگرفته است، گزارشات مربوط به ان را چندان جدی تلقی نکنند.

خبرهای مربوط به سری جدید گلکسی C سامسونگ نیز از همین نوع اخبار است. ابتدا گفته شد که این گوشی می‌تواند اولین اسمارت فون مجهز به دوربین دوگانه برای سامسونگ باشد، با اینکه گزارش های منتشر شده درباره گلکسی نوت 8 نیز از وجود دوربین دوگانه خبر می‌دهد؛ اما گفته می‌شد که این غول تکنولوژی کره‌ای با مدل گلکسی C10 به صف دارندگان دوربین های دوگانه خواهد پیوست.

پس از آن با انتشار خبری درباره قاب گلکسی سی 10 شایعات گذشته تکذیب شده و اعلام شد که این دستگاه با یک دوربین تک لنز خودنمایی خواهد کرد و اکنون خبر جدید درباره تصویر منتشر شده از قاب گلکسی سی 10 بازهم شایعات قبلی را تکذیب می‌کند!

قاب گلکسی سی 10

یکی از کاربران توئیتر با اکانت Ice Universe@ تصاویری از قاب گلکسی سی 10 را به اشتراک گذاشته است. در این تصویر جدید دو نکته قابل رویت است. دوربین دوگانه در پنل پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت و هوش مصنوعی بیکسبی در این گوشی نیز راه خود را ادامه خواهد داد؛ چرا که شکاف مربوط به این دکمه اختصاصی در آن دیده می‌شود.

با برداشت از این تصاویر به نظر می‌رسد که دوربین دوگانه گلکسی سی 10 به صورت عمودی قرار می‌گیرد و در کنار آن فلش LED خواهد نشست. هیچ محلی برای اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی وجود ندارد و این احتمالا بدان معناست که این سنسور به پنل جلویی منتقل خواهد شد. در سمت چپ قاب دکمه های تنظیم صدا قرار دارد و در زیر آن فضایی دیده می‌شود که احتمالا مربوط به دکمه اختصاصی هوش مصنوعی بیکسبی است. در سمت راست نیز محلی برای قرار گیری یک دکمه وجود دارد که احتمالا دکمه پاور باشد.

از دیگر مشخصات گلکسی سی 10 که در شایعات مختلف دیده می‌شود، وجود پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام و 6 گیگابایت حافظه رم است. تاریخ معرفی این دستگاه هنوز به طور دقیق مشخص نشده؛ اما این طور که از شواهد پیداست، این اتفاقی است که به زودی رخ خواهد داد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر