;
coinex

بازگشت دوباره کمپانی الجی به نمایشگرهای اولد با گوشی ال جی وی 30

بازگشت دوباره کمپانی الجی به نمایشگرهای اولد با گوشی ال جی وی 30

کمپانی بزرگ الجی قصد دارد گوشی ال جی وی 30 را به نمایشگر اولد مجهز کند.

این کمپانی کره ای نیز همانند سامسونگ در زمینه تولید نمایشگر فعالیت می کند؛ این بخش از کمپانی الجی که به تولید نمایشگر می پردازد، با عنوان LG Display شناخته می شود و بزرگترین تولید کننده پنل های LCD در سراسر دنیا به شمار می رود. این کمپانی همچنین به تولید نمایشگرهای اولد و نمایشگرهای انعطاف پذیر نیز پرداخته است. پنل های اولد در محصولات متعددی از جمله تلویزیون، مونیتور، ساعت (اپل واچ) و گوشی های هوشمند (شیائومی می نوت 2) به کار رفته اند.

اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که قرار است بیشتر پنل های اولد تولید شده، برای تولید گوشی ال جی وی 30 مورد استفاده قرار بگیرد؛ گفته می شود این پرچمدار الجی، در ماه سپتامبر راه اندازی خواهد شد.

الجی به عنوان شرکتی که پنل های اولد فوق العاده ای را تولید می کند، تنها در تعداد محدودی از گوشی های خود، از این تکنولوژی استفاده کرده است؛ یعنی گوشی های LG G Flex و G Flex 2. اما امسال این کمپانی قصد دارد تولید نمایشگرهای اولد را افزایش دهد.

اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که قرار است بیشتر پنل های اولد تولید شده، برای تولید گوشی ال جی وی 30 مورد استفاده قرار بگیرد؛ گفته می شود این پرچمدار الجی، در ماه سپتامبر راه اندازی خواهد شد. گوشی ال جی جی 7 که سال آینده معرفی می شود نیز از پنل های اولد برخوردار خواهد شد.

با توجه به اینکه دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ نیز از پنل های اولد استفاده خواهند کرد، تولیدکننده های دیگر گوشی های هوشمند باید منتظر بمانند تا مابقی میزان تولید به آنها برسد. برخی دیگر تولید کننده های چینی مثل اوپو، ویوو و هواوی، روی شرکت های کوچک تر تولید کننده پنل اولد سرمایه گذاری کرده اند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت ها می توانند تقاضای مورد نظر را برآورده کنند یا خیر.

همچنین شایع شده که کمپانی الجی قصد دارد نمایشگرهای اولد را برای گوشی های آیفون تامین کند، اما چنین چیزی تا سال 2019 محقق نخواهد شد.

انتظار می رود گوشی ال جی وی 30 با نمایشگر خمیده اولد، اسنپدراگون 835 و دوربین سلفی دوگانه همراه باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر