;
coinex

نمایشگر دوگانه جدیدی در ال جی وی 30 یا ال جی جی 7 خودنمایی خواهد کرد

نمایشگر دوگانه جدیدی در ال جی وی 30 یا ال جی جی 7 خودنمایی خواهد کرد
پتنت جدید ال جی طراحی جدیدی را به نمایش می گذارد که به نظر می رسد ترکیبی از گوشی های هوشمند رده بالا سری G و سری V این کمپانی است. این پنت جدید یک نمایشگر دوگانه است.

سری LG V دارای یک نمایشگر ثانویه است که در بالای صفحه نمایش اصلی می نشیند، در حالی که ال جی جی 6 با نمایشگر صفحه عریض همراه شده است. بر اساس تصویری که از این پتنت به بیرون درز کرده، در مرکز صفحه نمایش ثانویه یک دوربین سلفی قرار گرفته و نمایشگر در گوشه ها با حاشیه های قاب فوق العاده باریکی همراه شده است.

طراحی این نمایشگر دوگانه کاملا منحصر به فرد بوده و به مانند گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ امروزی با حاشیه قاب بسیار اندکی، خودنمایی می کند. البته این چیز جدیدی نیست، این شرکت کره ای همواره در تلاش بوده تا ایده های جدیدی را به محصولات خود اضافه کند.

ال جی جی 3 با دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در پنل پشتی معرفی شد. ال جی دبل تب را برای تولیدات جدید خود معرفی کرد (با دو بار ضربه پشت سرهم، صفحه نمایش روشن و یا خاموش می شود).

ال جی جی 5 با ویژگی جدیدی همراه شد. اگر چه این گوشی نتوانست با فروش خوبی روبرو شود؛ اما تلاش خوبی بود تا ال جی بتواند رگه هایی از سیستم گوشی های ماژولار را در آن به نمایش بگذارد.

گوشی های ال جی وی 10 و ال جی وی 20 نیز با نمایشگر دوگانه همراه شدند. در واقع یک نمایشگر ثانویه باریک روی نمایشگر اصلی خودنمایی کرد و ال جی با ویژگی جدید دیگری، محصولات خود را به طرفدارنش عرضه کرد.

این پتنت جدید در نوامبر 2016 در سازمان حقوق مالکیت فکری کره به ثبت رسیده است. از تصاویر این پنتن نمی توان تایید کرد که آیا این صفحه نمایش جدید، دارای دو نمایشگر مستقل بوده و یا یک نمایشگر است که در بالای آن شکستی انجام شده و نمایشگر ثانویه را تشکیل داده است.

در سال های اخیر ال جی سری V خود را با مشخصات یک گوشی بالا رده به بازار عرضه کرد و این در حالیست که سری G ال جی نیز با ویژگی های منحصر به فرد خود، بخشی از بهترین گوشی های هوشمند بالا رده ی این بازار است.

از آنجا که به راحتی می توان در این تصویر نمایشگر ثانویه در پتنت جدید ال جی را دید، پس می توان پیش بینی کرد که در نهایت این صفحه نمایش به سری V تعلق می‌گیرد. این صفحه نمایش احتمالا با حاشیه های بسیار نازک و نسبت تصویر 18:9 که در گوشی های ال جی جی 6 شاهد آن بودیم، خودنمایی خواهد کرد.

در پایین این صفحه نمایش دوگانه، یک اسپیکر، پورت یو اس بی نوع C و جک هدفون 3.5 میلی متری دیده می شود.

هیچ تاییدیه ای درباره وجود این نمایشگر در گوشی ال جی وی 30 وجود ندارد؛ اما پیش بینی می‌شود که این طراحی جدید به زودی توسط این کمپانی کره ای معرفی شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر