;
coinex

نسل جدید تبلت Iconia One 10 ایسر آشکار شد

نسل جدید تبلت Iconia One 10 ایسر آشکار شد
شرکت ایسر یکی از تولیدکنندگان مطرح تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال به شمار رفته که عمده محصولات آن را لپ تاپ و دستگاه های کامپیوتری در بر می گیرد. در سال گذشته این کمپانی تایوانی تبلت Iconia One 10 را با مشخصاتی در رده‌ی پایه معرفی و عرضه کرد و حال نوبت به مدل جدید آن رسیده تا معرفی شود.

به تازگی FCC ایالات متحده، تاییدیه ای برای تبلت Iconia One 10 جدید ایسر منتشر کرده و چیزی که مشخص است، صفحه نمایش 10 اینچی آن است که از مشخصات قابل توجه اما میان رده ای بهره می برد. بنابراین نمی توان Iconia One 10 را نسل جدید پرچمدار تایوانی ها به حساب آورد؛ زیرا این مشخصات چنین چیزی را نشان نمی دهند.

انتظار می رود با کسب تاییدیه FCC شاهد عرضه نسل جدید Iconia One 10 با شماره مدل B3-A40 در بازار ایالات متحده باشیم. اگرچه مدل پیشین به شماره مدل B3-A30 نیز در این بازار به فروش رسیده است؛ اما اکنون باید منتظر معرفی نسخه جدید آن بود. این گزارش می گوید نسل جدید Iconia One 10 در دو مدل پایین رده با صفحه نمایش HD و میان رده با صفحه نمایش FHD عرضه خواهد شد. هر دو مدل، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا داشته و اختلاف چندانی نسبت به یکدیگر ندارند.

از مشخصات دقیق این دو مدل باید صفحه نمایش 10 اینچی، پردازنده چهار هسته ای MT8167 مدیاتک، حافظه داخلی 16 گیگابایتی یا 32 گیگابایتی، حافظه رم 2 گیگابایتی، باتری 6100 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو و عمر باتری 10 ساعته اشاره داشت.

در بخش ارتباطی نیز تبلت Iconia One 10 از جک صوتی 3.5 میلیمتری، پورت میکرو USB، بلوتوث و وای فای برخوردار است. ضخامت 9 میلیمتری در کنار وزن 530 گرمی آن را برای یک تجربه کاربری مناسب، ایده آل خواهد ساخت.

جزئیات بیشتری در کار نیست؛ اما گفته می شود که این تبلت با قیمت 179 دلار بزودی عرضه خواهد شد.

.

منبع: tablet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر