;
coinex

کمپانی سونی در سال 2017 از دو پرچمدار سری اکسپریا رونمایی می کند

کمپانی سونی در سال 2017 از دو پرچمدار سری اکسپریا رونمایی می کند

انتظار می رود کمپانی سونی در سال 2017، از دو پرچمدار سری اکسپریا رونمایی کند.

گزارشات اخیری که منتشر شده، از برنامه های جدید سونی برای پرچمداران سال 2017 این کمپانی خبر می دهد. فروش گوشی های سونی با وجود رقیبان سرسختی همچون سامسونگ و اپل، با کاهش چشمگیری مواجه شده و این شرکت ژاپنی را دچار مشکل کرده است؛ با اینحال قصد ندارد از این بازار رقابتی خارج شود. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که سونی قصد دارد تولید گوشی های میان رده را کنار گذاشته و تمرکز خود را روی بازار گوشی های رده بالا قرار دهد. انتظار می رود که سونی در سال 2017 از دو گوشی پرچمدار سری اکسپریا رونمایی کند.

منابع خبری Xperia Blog گزارش کرده اند که سونی در کنفرانس سرمایه گذاران که اخیرا در توکیو برگزار شده، این خبر را تایید کرده است. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد دو گوشی هوشمند پرچمدار را معرفی کند.

از آنجاییکه این دو گوشی هوشمند، بازار گوشی های رده بالا را هدف قرار داده اند، پس انتظار می رود که از دو سری اکسپریا XZ Premium و XZs باشند. سونی اطلاعات بیشتری را درباره گوشی های آینده خود منتشر نکرده و هیچ جزئیاتی درباره مشخصات و قابلیت های آنها فاش نشده است.

احتمال می رود کمپانی سونی در رویداد IFA 2017 که در ماه سپتامبر و در شهر برلین برگزار می شود، از دو پرچمدار سری اکسپریا خود رونمایی کند. این کمپانی در گذشته نیز در همین رویداد از پرچمداران جدید خود رونمایی کرده بود؛ بنابراین استفاده مجدد از این رویداد، چندان دور از ذهن نیست.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر