;
coinex

سامسونگ جزئیات اولین صفحه نمایش آمولد کشسانی 9.1 اینچی جهان را منتشر کرد

سامسونگ جزئیات اولین صفحه نمایش آمولد کشسانی 9.1 اینچی جهان را منتشر کرد
اولین صفحه نمایش آمولد کشسانی 9.1 اینچی جهان در نمایشگاه شهر لوس آنجلس به روی صحنه رفت. شرکت سامسونگ دیسپلی چند روز قبل تایید کرد که در نمایشگاه SID 2017 که در شهر لوس آنجلس برگزار می‌شود، اولین نمایشگر اولد کشسانی خود را معرفی خواهد کرد.

این کمپانی به وعده خود عمل کرد و صفحه نمایش آمولد کشسانی را به نمایش درآورد که یک پنل 9.1 اینچی بر پایه تکنولوژی ساخت LTPS است. این پنل قابل کشش در یکی از غرفه های نمایشگاه SID 2017 و در بخش نمایشگرهای آینده سامسونگ به معرض دید عموم گذاشته شد.

این صفحه نمایش آمولد کشسانی بر پایه یک لایه فیلم نازک با قابلیت جمع شدن ساخته شده است. ناحیه قابل کشش دارای یک الگوی خاص است. سنسورهای لمسی بسیاری به طور همزمان با ساختاری که در آن از فناوری TFT (ترانزیستور لایه نازک) و اولد استفاده شده، به صورت یکپارچه با این صفحه نمایش درآمده اند.

جزئیات منتشر شده از سوی سامسونگ نشان می‌دهد که این صفحه نمایش آمولد کشسانی به هر دو حالت محدب و مقعر شکل پذیر بوده و تا 12 میلی‌متر در اشکال مختلف مقعر، قابل انعطاف است

جزئیات منتشر شده از سوی سامسونگ نشان می‌دهد که این صفحه نمایش آمولد کشسانی به هر دو حالت محدب و مقعر شکل پذیر بوده و تا 12 میلی‌متر در اشکال مختلف مقعر، قابل انعطاف است. این صفحه نمایش آمولد کشسانی دارای کاربردهای بسیار مختلفی خواهد بود. استفاده از این نوع نمایشگرها در لباس و یا حتی روی پوست انسان، تنها بخشی از مزایای آن خواهد بود.

سامسونگ در حال حاضر سردمدار بازار نمایشگرهای آمولد است و به طور مداوم و با توسعه و گسترش فناوری‌های مربوط به این صنعت، شکاف خود را با دیگر رقبایش بیشتر می‌کند.

صفحه نمایش آمولد کشسانی

در حالی که این نوع از صفحه نمایش های آمولد قابل کشش ممکن است که به این زودی‌ها در گوشی‌های هوشمند بکار گرفته نشوند؛ اما این واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که سامسونگ با برپایی چنین نمایش هایی قصد دارد تا سلطه کامل خود را بر این بازار نشان دهد.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر