;
coinex

بروزرسانی جدید تبلت های سرفیس پرو 4 با بهبود عملکرد باتری منتشر شد

بروزرسانی جدید تبلت های سرفیس پرو 4

بروزرسانی جدید تبلت های سرفیس پرو 4 با بهبود عملکرد باتری منتشر شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به طور قطع دارندگان تبلت های سرفیس پرو با شنیدن خبر انتشار بروزرسانی برای سیستم‌عامل‌های دستگاه خود به شدت خوشحال می‌شوند. این بروزرسانی عمر باتری این تبلت ها را بهبود می‌بخشد و بیشتر این تاثیر زمانی خود را نشان می‌دهد که دستگاه در حالت خواب و یا به اصطلاح sleep باشد. کاهش مصرف باتری در زمانی که تبلت به صورت آماده به کار است به این معنی است که شما می‌توانید هر روز می توانید از سرفیس پرو خود بیشتر استفاده کرده و تبلت خود را بیشتر در اختیار داشته باشید.

خبر خوشحال کننده دیگری که برای کاربران سرفیس پرو 4 داریم این است که مشکل روشنایی صفحه نمایش این تبلت ها که بعد از خارج شدن از حالت خواب (sleep) با آن رو به رو می‌شدند در این بروزرسانی حل شده است.

تاکنون کاربران تبلت های سرفیس پرو شرکت مایکروسافت به طور جدی از تاریک بودن صفحه نمایش تبلت های خود هنگام خروج از حالت خواب شکایت کرده بودند و با بروزرسانی که امروز منتشر شد، مشکل این دسته از کاربران نیز حل شد.

همچنین اکنون تنظیمات میزان روشنایی با تغییراتی مواجه شده و قابلیت‌های لمسی این تبلت ها نیز بهبود یافته است.

در ادامه لیست کامل تغییراتی که در این بروزرسانی انجام گرفته است را برای شما به طور کامل آورده ایم تا اگر شما نیز یکی از کاربران این تبلت های پرطرفدار مایکروسافت هستید از تغییرات صورت گرفته آگاه شوید:

  • بروزرسانی سیستم عامل تبلت های سرفیس (103.1684.256.0) باعث بهبود عملکرد باتری این تبلت در طور حالت خواب (sleep) می‌شود.
  • نسخه 1.2.0.83 دستگاه‌ لمس دقیق (Precise Touch Device) اینتل قابلیت لمسی دستگاه را هنگامی که کاور بر روی آن قرار می‌گیرد غیر فعال می‌کند و باعث بهبود پایداری آن می‌شود.
  • نسخه 1.0.121.0 سرویس لمسی سرفیس به نام ML با بروزرسانی باعث بهبود قابلیت‌های لمسی این تبلت شده است.
  • مشکل روشنایی این تبلت هنگامی که از حالت خواب (sleep) خارج می‌شود حل شده است.
  • سرفیس UEFI نسخه 106.1624.768.0 با تغییرات در تنظیمات روشنایی مواجه شده است.
  • لمس سرفیس نسخه 57.1.1.1 باعث بهبود قابلیت‌های لمسی این تبلت شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک های مشخص شده که شما را به صفحه سیستم عامل سرفیس پرو 4 و درایورهای آن می‌برد، این بروزرسانی را دریافت و بر روی تبلت خود نصب کنید (لینک 1، لینک 2).

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر