;
coinex

اولین تصویر واقعی از گوشی موتورولا موتو جی 5 اس به بیرون درز کرد

اولین تصویر واقعی از گوشی موتورولا موتو جی 5 اس به بیرون درز کرد

اولین تصویر واقعی از گوشی موتورولا موتو جی 5 اس به بیرون درز کرد. برای مشاهده این تصویر و بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

انتظار می‌رود که شرکت آمریکایی تولید کننده گوشی‌های هوشمند موتورولا در نیمه دوم سال 2017 میلادی دو گوشی هوشمند میان رده به نام موتو جی 5 اس و برادر بزرگ‌ترش، موتو جی 5 اس پلاس را به بازار عرضه کند.

به لطف اخبار لو رفته و رندرهایی که از این گوشی‌ها تاکنون به بیرون درز کرده، آشنایی بسیار زیادی با مشخصات و ویژگی های احتمالی آن ها پیدا کردیم و حتی از برخی ویژگی های تحسین برانگیز آن ها نیز متعجب شدیم، اما این اولین باری است که تصاویری واقعی از این گوشی ها به دستمان رسیده و می توانیم دید بهتری نسبت به آن ها داشته باشیم.

با توجه به تصاویر به دست آمده از گوشی موتو G5S مشخص است که طراحی این گوشی به کلی با چیزی که پیش‌تر از این شرکت دیده بودیم متفاوت است و نشان می‌دهد که شرکت موتورولا قصد دارد طراحی کاملا جدیدی را برای گوشی‌های خود در نظر بگیرد.

به نظر می رسد که قاب پشتی گوشی موتورولا موتو G5S از فلز ساخته شده باشد. هرچند که با یک عکس نمی‌توان این قضیه را تائید کرد، اما وقتی این تصویر را در کنار شایعات قبلی مبنی بر اینکه این گوشی قرار است با یک قاب پشتی فلزی و یک فریم پلاستیکی عرضه شود، قرار می دهیم، شاید بتوان صحت این قضیه را تائید کرد.

در یکی از تصاویر یک دوربین دوتایی به خوبی در پشت گوشی مشخص است اما متاسفانه تصویر دکمه اصلی به خوبی معلوم نیست، بنابراین مجبوریم که به آخرین شایعات که حسگر اثر انگشت به زیر صفحه نمایش گوشی منتقل شده است استناد کنیم.

همان طور که در تصویر نیز مشخص است، این نمونه اولیه دارای نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید نوقا بوده و شماره ساخت آن نیز Moto G (4) NZAE130706 است.

بر اساس گزارش‌های قبلی مدل موتو جی 5S پلاس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ دی (Full HD 1080p) با یک پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون است.

اکنون با انتشار این تصاویر، تنها چیزی که باقی می‌ماند رونمایی رسمی گوشی های موتو جی 5 اس و موتو جی 5S پلاس توسط کمپانی موتورولا است و به احتمال بسیار زیاد به زودی شاهد این اتفاق نیز خواهیم بود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید این که توی اطلاعاتش زده g4 توی عکس اطلاعات گوشی رو بخونید. حتی تاچش سمت راست بالا برای g4 هست این تاچ یا من اشتباه متوجه شدم؟

    پاسخ