;
coinex

نمایشگر ثانویه کشویی در ال جی وی 30 ؛ حقیقت یا رویاپردازی؟!

نمایشگر ثانویه کشویی در ال جی وی 30 ؛ حقیقت یا رویاپردازی؟!
به تازگی تصویری به بیرون منتشر شده که بسیار شگفت انگیز است، نمایشگر ثانویه کشویی ال جی وی 30 جلب توجه می‌کند! برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این صفحه نمایش کشویی در ادامه با تکرا همراه باشید.

انتظار می‌رود که کمپانی ال جی در سال جاری، جانشینی برای گوشی هوشمند ال جی وی 20 معرفی کند؛ اما با این حال هنوز اطلاعات چندانی از این پرچمدار جدید در دسترس نیست. با این حال به تازگی اوان پلاس در حساب کاربری خود در توئیتری تصویری را منتشر کرده که گفته می‌شود یک مالکت و یک مدل نمونه قدیمی از گوشی ال جی وی 30 را نشان می‌دهد.

اوان در توئیت خود به این نکته نیز اشاره کرده که “هنوز مشخص نیست که این پروژه در همین مسیر حرکت می‌کند”. در واقع این بدان معناست که طرح نهایی این دستگاه ممکن است که چنین چیزی نباشد؛ اما این طرح چه چیزی را نشان می‌دهد؟

این تصویر یک طراحی جدید برای ال جی وی 30 را مطرح کرده و یک نمایشگر ثانویه کشویی برای این پرچمدار به نمایش می‌گذارد!

وجود صفحه نمایش ثانویه یکی از مهمترین علائم تجاری گوشی‌های هوشمند سری LG V است؛ اما در این طرح جدید آن چیزی که باعث شگفتی است، نمایشگر ثانویه کشویی است که به مانند صفحه کلید گوشی بلک بری پریو خودنمایی می‌کند!

صفحه نمایش اصلی نیز بزرگتر از صفحه نمایش کشویی ال جی وی 30 بوده و فضای بیشتری را برای ارائه محتواهایی بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایشگر ثانویه کشویی ال جی وی 30

نمایشگر ثانویه کشویی ال جی وی 30

نمایشگر ثانویه کشویی ال جی وی 30 علاوه بر این که یک طراحی جدید و جالب توجه را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند هنگامی که برنامه پیام رسان باز است به عنوان یک صفحه کلید ایفای نقش کند. بدین ترتیب قابلیت صفحه نمایش اصلی برای بزرگتر نشان دادن پیام ها به حداکثر خود خواهد رسید.

علاوه بر این، صفحه نمایش ثانویه کشویی به طور کامل در پشت پنل جلویی و مخفی نشده و بخش پایینی آن همچنان قابل مشاهده خواهد بود. به این شکل، اطلاعاتی مانند، تاریخ، ساعت و درجه آب و هوا در این نمایشگر به وضوح دیده می‌شود.

تصاویر منتشر شده، ویژگی دیگری از اسمارت فون ال جی وی 30 را نیز نشان می‌دهد. تفاوتی بین چیدمان دوربین دوگانه در سری وی 30 با مدل وی 20 دیده می‌شود. دوربین دوگانه در مدل V20 به صورت افقی قرار گرفته و این در حالی است که این طراحی جدید، یک فضای مربع شکل را نشان می‌دهد که احتمالا دوربین دوگانه در آن جای خواهد گرفت.

تصاویر منتشر شده، ویژگی دیگری از اسمارت فون ال جی وی 30 را نیز نشان می‌دهد. تفاوتی بین چیدمان دوربین دوگانه در سری وی 30 با مدل وی 20 دیده می‌شود.

شایعات می‌گویند که ال جی در نظر دارد تا ال جی وی 30 جدید خود را در ماه سپتامبر (حدودا شهریورماه) معرفی کند و البته در همین شایعات به وجود یک صفحه نمایش اولد اشاره شده بود؛ اما اگر این طراحی جدید برای مدل وی 30 باقی بماند، طرح نهایی این اسمارت فون بسیار خاص و منحصر به‌فرد خواهد بود.

گفته می‌شود که ال جی V30 با پردازنده اسنپدراگون 835 معرفی شده و حداقل از 4 و یا 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد شد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر