;
coinex

مشخصات کامل گوشی اوپو آر 11 همراه با دوربین دوگانه تقویت شده آشکار شد

مشخصات کامل گوشی اوپو آر 11 همراه با دوربین دوگانه تقویت شده آشکار شد

مشخصات کامل گوشی اوپو آر 11 و برخی از نمونه عکس هایی که با دوربین این گوشی هوشمند به ثبت رسیده، منتشر شده است.

اوپو قصد دارد از گوشی هوشمند خود در تاریخ 10 ژوئن رونمایی کند؛ این کمپانی مدتی است که مشخصات گوشی اوپو آر 11 را در تصاویر و ویدیوهای مختلف به رخ رقیبان می کشد.

ویژگی اصلی اوپو آر 11، همان دوربین دوگانه با لنزهای 16 و 20 مگاپیکسل بوده که در قاب پشتی تعبیه شده است.

تصویری که از این گوشی هوشمند منتشر شده، طراحی آن را به خوبی نمایش می دهد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، طراحی این تلفن هوشمند در مقایسه با گوشی های سری 9، تفاوت چندانی ندارد؛ البته به جز دوربین دوگانه ای که در قاب پشتی آن قرار گرفته است. تنظیمات دوربین دوگانه گوشی اوپو آر 11 ، بسیار قدرتمند بوده و اخیرا نیز نمونه هایی از عکس های آن منتشر شده است.

مشخصات گوشی اوپو آر 11

انتظار می رود این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 660 برخوردار باشد. ویژگی اصلی اوپو آر 11، همان دوربین دوگانه با لنزهای 16 و 20 مگاپیکسل بوده که در قاب پشتی تعبیه شده است. گفته می شود که این دوربین با بهترین نوع Spectra 160 IPS کوالکوم ادغام شده و همچنین تنظیمات عمق آن تقویت شده است. این دوربین از قابلیت زوم 2X فشرده شده و حالت عکسبرداری حرفه ای پرتره برخوردار شده است.

گوشی اوپو آر 11 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p آمولد مجهز شده است. یک رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده؛ همچنین یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی، همیشه آن را روشن نگه می دارد. لازم به ذکر است که نسخه حافظه 128 گیگابایتی وجود نخواهد داشت. گوشی اوپو آر 11 لاس نیز به زودی معرفی خواهد شد و اخیرا نیز مشخصات آن در تنا رویت شده بود؛ با توجه به این مشخصات، اوپو آر 11 پلاس به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080p، رم 6 گیگابایتی و باتری 3880 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. هر دو مدل از اندروید 7.1 نوقا بهره مند می شوند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر