;
coinex

گوشی Essential معرفی شد؛ خالق اندروید محصول جدید خود را به نمایش گذاشت

گوشی Essential معرفی شد؛ خالق اندروید محصول جدید خود را به نمایش گذاشت
بالاخره پرده از روی گوشی Essential برداشته شد و اولین گوشی هوشمند کمپانی تازه تاسیس اندی رابین خودنمایی کرد. اندی رابین خالق سیستم عامل اندروید است و اکنون باید دید که او در ساخت گوشی‌ هوشمند جدیدش چه ابتکاری به خرج داده است؟

گوشی Essential یک دستگاه جدید با حاشیه های قاب بسیار اندک، دارای یک نمایشگر تمام صفحه حتی بهتر از گلکسی اس 8 سامسونگ و البته ویژگی ماژولار است. این گوشی هوشمند ماژولار با چیپست اسنپدراگون 835 قدرتنمایی کرده و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود.

گوشی Essential دارای فلسفه ای مخصوص به خود است. به گفته اندی رابین این دستگاه جدید دارای سه اصل کلیدی است

  • دستگاه ها اموال شخصی شما هستند و ما نمی‌توانیم که شما را مجبور کنیم که چه چیزی را بر روی آن داشته باشید.
  • ما همواره با دیگران تعامل خواهیم داشت، اکوسیستم های بسته قدیمی شده و از مد افتاده اند
  • دستگاه ها نباید هر سال از دور خارج شوند، آنها باید هر ساله با شما تکامل یابند

به نظر می‌رسد که یک رقیب جدی برای گوشی‌های آیفون اپل و سری کهکشانی سامسونگ پیدا شده است. از آنجا که گوشی اندی رابین با حاشیه های بسیار کمی همراه شده، باید بسیار مقاوم و بادوام نیز طراحی شده باشد.

گوشی Essential دارای فلسفه ای مخصوص به خود است

برای اطمینان از این موضوع، کمپانی Essential بدنه این دستگاه را با استفاده از تیتانیوم ساخته است. تیتانیوم ماده بسیار سختی است و هنگامی که این دستگاه بر روی لبه های آن سقوط کند، به مانند آلومینویم بر روی آن خش نیفتاده و یا آسیب نمی‌بیند. پنل پشتی آن نیز از سرامیک ساخته شده است، ماده ای سخت که در مقابل خراش بسیار مقاوم است. گوشی Essential در رنگ های مشکی، خاکستری و سفید و همچنین یک مدل با ترکیبی از دو رنگ در دسترس است.

اما چیزی که در مورد این دستگاه به شدت جلب توجه می‌کند، تلاش رابین برای خلق یک چیز جدید است، سیستمی که می‌تواند از لوازم جانبی و ماژول ها استفاده کند. برای این کار، گوشی Essential دارای یک کانکتور مغناطیسی ‌است که در قالب دو نقطه کوچک در پنل پشتی آن قرار گرفته است. این نقطه همان جایی است که شما می‌توانید ماژول های اضافی را به آن متصل کنید.

گوشی Essential در رنگ های مشکی، خاکستری و سفید و همچنین یک مدل با ترکیبی از دو رنگ در دسترس است.

این گوشی ماژولار با یک رابط انتقال داده های بی سیم اختصاصی همراه شده که می‌تواند تا سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کند. اولین ماژولی که برای گوشی Essential تولید شده، یک دوربین 360 درجه است که می‌تواند به شکل مغناطیسی به پنل پشتی این گوشی متصل شود. این لوازم جانبی اضافی تنها 50 دلار قیمت این دستگاه را افزایش داده است. این اسمارت فون درست به مانند آیفون 7 اپل فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

مشخصات گوشی Essential

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1312 در 2560 پیکسل
  • چیپست اسنپدراگون 835
  • 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (اسلات کارت میکرو اس دی وجود ندارد)
  • دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی
  • باتری 3040 میلی‌آمپر ساعتی با پورت یو اس بی نوع C برای فناوری شارژ سریع
  • بدنه تیتانیومی، پنل پشتی سرامیکی و محافظ گوریلا گلس 5

تاریخ عرضه و قیمت گوشی Essential

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی به بازارهای جهانی اعلام نشده؛ اما گفته می‌شود که قیمت گوشی Essential حدود 700 دلار بوده و قیمت آن به همراه ماژول دوربین 360 درجه‌ای 750 دلار اعلام شده است.

مطمئنا گوشی اسنشیال دستگاه جدیدی است که می‌تواند با پرچمداران قدرتمند حال و حاضر بازار جهان به رقابت تنگاتنگی بپردازد؛ اما چیزی که مهمتر است، ویژگی جدیدی است که این اسمارت فون ارائه داده و فرصتی را برای کاربران فراهم آورده تا بتوانند مزه یک گوشی ماژولار واقعی را بچشند.

این دستگاه هنوز در زندگی واقعی مورد آزمایش قرار نگرفته است، مسلما در روزهای آینده بررسی‌های بیشتری از آن منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید، ما سعی خواهیم کرد تا آخرین خبرهای مربوط به محصول جدید اندی رابین را برایتان منتشر کنیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر