;
coinex

با انتشار تصویری از جعبه وان پلاس 5 دوربین دوگانه آن تایید شد

با انتشار تصویری از جعبه وان پلاس 5 دوربین دوگانه آن تایید شد
وان پلاس 5 گوشی هوشمند پرچمداری است که انتظار می رود در تابستان امسال معرفی شود. این دستگاه از مشخصات رده بالایی برخوردار بوده و طراحی زیبایی دارد. تاکنون شایعات فراوانی درباره این گوشی منتشر شده؛ اما با انتشار تصویری از جعبه گوشی وان پلاس 5 دوربین دوگانه آن نیز مورد تایید قرار گرفت.

روی جعبه این گوشی، دو واژه خودنمایی می کند. “دوربین دوگانه. تصاویر واضح تر” ، با این تعریف که بر روی جعبه وان پلاس 5 نقش بسته، به خوبی مشخص است که این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه است، به احتمال زیاد این سیستم دوربین دوگانه ترکیبی از یک سنسور RBD و یک یک سنسور تک رنگ خواهد بود.

گوشی وان پلاس 5 در روز 25 خرداد معرفی خواهد شد

گزارشات اخیر نشان می دهد که گوشی وان پلاس با یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد بود. باتری کوچکتر از آن چیزی که در وان پلاس 3 تی قرار گرفته بود. وان پلاس درباره محصول جدید خود اطلاعات ناچیزی گزارش کرده؛ اما می گوید که وان پلاس 5 نازکترین گوشی هوشمند پرچمدار خواهد بود.

با این که این شرکت هنوز بازارهای مورد هدف برای فروش این پرچمدار را مشخص نکرده است؛ اما انتظار می رود که این اسمارت فون در نسخه 64 و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و با قیمتی در حدود 650 دلار به فروش برسد. گفته می شود که این دستگاه به احتمال زیاد قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 835 کوالکام به دست خواهد آورد.

6 گیگابایت حافظه رم به همراه یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیقیت فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) برخی دیگر از مشخصات ان را شامل می شود. گذشته از این موارد، انتظار می رود که گوشی وان پلاس 5 با جک هدفون 3.5 میلی‌متری همراه شودو اسکنر اثر انگشتی در پنل جلویی آن دیده شود.

شایعات می گویند که این دستگاه در تاریخ 15 ژوئن برابر با 25 خردادماه معرفی خواهد شد؛ اما هنوز وان پلاس این خبر را به طور رسمی تایید نکرده است.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر