;
coinex

هر آنچه که از کنفرانس WWDC 2017 اپل انتظار داریم؛ اخبار و شایعات!

هر آنچه که از کنفرانس WWDC 2017 اپل انتظار داریم؛ اخبار و شایعات!

در حال نزدیک شدن به کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل 2017 که امشب ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد هستیم اما اجازه دهید نیم نگاهی به اخبار و شایعات پیرامون این رویداد داشته باشیم. با تکرا همراه باشید.

در کنفرانس WWDC 2017 اپل خبری از آیفون جدید نیست چرا که این گوشی احتمالا در رویدادی در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود؛ اما در کنفرانس توسعه دهندگان امشب اپل انتظار یک نسخه جدید از سیستم عامل iOS و همچنین چندین گجت اپلی را داریم.

iOS 11

نسخه جدید از سیستم عامل موبایلی اپل، iOS 11 امشب معرفی خواهد شد. جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل به کابران این امکان را می دهد تا از طریق اپلیکیشن FaceTime اقدام به برقراری تماس های ویدیویی گروهی نمایند.

همچنین به نظر می رسد با رونمایی از سیستم عامل آی او اس 11، به پایان اپلیکیشن های 32 بیتی برسیم.

اطلاعات کمی نسبت به ویژگی های نسخه جدید این سیستم عامل در دسترس است اما گفته می شود یکی از ویژگی های جذاب iOS 11 حالت “دارک مد” (Dark Mode) است. یک صفحه نمایش اولد به خوبی می تواند از تمام ظرفیت این حالت استفاده کند و به احتمال بسیار زیاد حالت دارک مود به خوبی می تواند انرژی مصرفی باتری را ذخیره نماید.

انتظار می رود حتی گوشی هایی که نوع صفحه نمایش آن ها ال سی دی است نیز می توانند از ویژگی های iOS 11 بهره مند شوند؛ چرا که پس زمینه سفید نسخه های اخیر سیستم عامل آی او اس برای استفاده در شب و تاریکی کمی بیش از حد روشن است.

نسخه جدید از سیستم عامل موبایلی اپل، iOS 11 امشب معرفی خواهد شد. جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل به کابران این امکان را می دهد تا از طریق اپلیکیشن FaceTime اقدام به برقراری تماس های ویدیویی گروهی نمایند.

اپل واچ و اپل تی وی نیز احتمالا سیستم عامل های به روز شده ای دریافت خواهند کرد. هر چند تاکید می کنیم که در این رویداد انتظار یک سخت افزار جدید را از غول تکنولوژی کوپرتینو نداریم؛ کنفرانس WWDC اپل رویداد مربوط به توسعه دهندگان نرم افزاری بوده و مباحث سخت افزاری در مرکز توجه نیست.

سیری و یک اسپیکر جدید

دستیار دیجیتالی هوشمند اپل، سیری نیز به نظر می رسد که صاحب یک بدن فیزیکی همانند بلندگوی الکسا، خواهد شد. درست همانند امکاناتی که آمازون در الکسای خود قرار داده، این اسپیکر نیز قادر است با اپلیکیشن های سوم شخص و همچنین دستگاه های سازگار با اپل هوم کیت (Apple HomeKit) کار کند. سیری همانند دستیار گوگل (Google Assistant) از این پس تبدیل به جزئی از آی مسج (iMessage) و آی کلود (iClound) خواهد شد.

مک بوک پرو و آیپد پرو

با توجه به شایعات چند وقت اخیر، احتمال اینکه در رویداد WWDC امشب اپل شاهد یک آیپد پرو جدید باشیم بسیار زیاد است.

گفته می شود این تبلت حرفه ای اپل دارای یک صفحه نمایش 10.5 اینچی خواهد بود که به لطف حاشیه بسیار کم آن، اندازه کلی آن به اندازه آیپد پرو 9.7 اینچی است. با رونمایی از این تبلت، این اندازه تبدیل به سومین اندازه موجود برای آیپد پرو می شود. نسخه اصلی آیپد پرو 12.9 اینچ است.

سری مک بوک پرو های اپل نیز احتمالا با اندکی بهبود در رویداد توسعه دهندگان اپل معرفی خواهد شد. انتظار می رود در این لپ تاپ شاهد پردازنده جدید کبی لیک (Kaby Lake) اینتل و رم بیشتر (تا 32 گیگابایت) باشیم. احتمال اینکه مک بوک پرو شاهد تغییرات بیشتر باشد کمی غیر محتمل است.

انتظار داریم مدل 15 اینچی مک بوک پرو به روز شود نه نسخه 13 اینچی آن. البته به احتمال بسیار زیاد یک مدل مک بوک 12 اینچی نیز معرفی خواهد شد که البته همان طور که از نام آن پیداست، لپ تاپ مذکور از سری مک بوک پرو نیست.

آرزویی محال!

در انتها به شایعاتی اشاره می کنیم که احتمال عملی شدن آن ها بسیار اندک است.

اول از همه اینکه گفته می شوند اپل رسما به دنیای واقعیت افزوده وارد خواهد شد.

اول از همه اینکه گفته می شوند اپل رسما به دنیای واقعیت افزوده وارد خواهد شد.

نکته بعدی این است که در حال حاضر اپل تی وی از ویدیوهای 4K پشتیبانی نمی کند و گفته می شود این معادله امشب و در خلال کنفرانس WWDC 2017 این کمپانی، تغییر خواهد کرد. با توجه به اینکه نسل چهارم اپل تی وی عمری 2 ساله دارد، احتمال معرفی نسل پنجم این گجت نیز در رویداد امشب وجود دارد؛ اما ارائه یک آپدیت نرم افزاری برای این منظور غیر ممکن است.

در انتها نیز باید به این موضوع اشاره کرد که هرگونه شایعاتی مبنی بر معرفی آیفون 7 اس یا آیفون 8 در این رویداد را بشنوید اما باور نکنید!

با تکرا همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار تکنولوژی قرار دهیم.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر