;
coinex

تصاویری از رندر گوشی گوگل پیکسل 2 با نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر منتشر شد

تصاویری از رندر گوشی گوگل پیکسل 2 با نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر منتشر شد

رندر گوشی گوگل پیکسل 2 اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده و برخی از قابلیت ها و طراحی آن را به نمایش گذاشته است.

اندازه ی این تصویر، چندان بزرگ نیست؛ با اینحال نشان می دهد که در ماه اکتبر و زمان رونمایی از این گوشی هوشمند، باید منتظر چه دستگاهی باشیم. طراحی گوگل پیکسل 2 در این رندرها، به دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال شباهت بسیاری دارد. پنل پشتی با دو رنگ طراحی شده که در گوشی های پیکسل 2016 نیز شاهد آن بوده ایم؛ قسمت بالایی به رنگ مشکی طراحی شده و بخش پایینی آن، کمی مات است.

البته دو نکته جالب در طراحی گوگل پیکسل 2 وجود دارد. نکته ی اول؛ تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی است که یک فلاش LED نیز در کنار آن قرار دارد؛ و نکته ی دوم، نسبت نمایشگر به بدنه گوشی هوشمند است. به نظر می رسد که گوگل پیکسل 2 در مقایسه با نسل قبل خود، با نسبت نمایشگر به بدنه بزرگتری همراه شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این رندر، همان طراحی نهایی خواهد بود یا خیر. رندر گوگل پیکسل 2 به گوشی های قبلی گوگل شباهت دارد؛ این در حالیست که گوگل تا به حال هیچ کدام از دستگاه های خود را مشابه با نسخه های قبلی خود طراحی نکرده است. اما با توجه به اینکه گوشی گوگل پیکسل، توسط همین کمپانی طراحی و تولید شده، این احتمال وجود دارد که پیکسل 2 نیز با طراحی مشابه عرضه شود.

برخی از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 2

شایع شده که گوشی گوگل پیکسل 2 به تراشه اسنپدراگون 836، نسخه آپگرید شده 835، مجهز خواهد شد. دوربین دوگانه آن با سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسل همراه می شود. همچنین انتظار می رود که به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید O مجهز شود. به نظر می رسد که پنل پشتی دستگاه به اسکنر اثرانگشت مجهز خواهد شد.

با توجه به اینکه این تلفن هوشمند در ماه اکتبر راه اندازی می شود و در این زمان، بسیاری از پرچمداران از جمله آیفون جدید، گلکسی نوت 8، الجی وی 30 و وان پلاس 5 با دوربین های دوگانه همراه هستند، این احتمال وجود دارد که پیکسل 2 نیز به همین تنظیمات مجهز شود. گفته می شود که پیکسل 2 با برچسب قیمتی گرانتری عرضه می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر