;
coinex

رونمایی الکو از تبلت جان سخت Getac ZX70

رونمایی الکو از تبلت جان سخت Getac ZX70

شرکت ELKO که در زمینه تولید محصولات دیجیتالی جان سخت مطرح بوده به تازگی تبلت جدید Getac ZX70 اندرویدی را معرفی کرده که به صفحه نمایش 7 اینچی کارآمدی مجهز است.

این نمایشگر از یک قلم دیجیتالی پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان یک تبلت جان سخت کاربری لذت بخشی را برای افراد فراهم آورد. البته Getac ZX70 بیشتر برای شرایط دشوار مناسب بوده تا مقاومت بالایی از خود نشان دهد. Getac ZX70 دارای تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است که در کنار برخورداری از تاییدیه MIL-STD 810G، محصولی بسیار با دوام به شمار می آید. نمایشگر این تبلت IPS LCD بوده و با شدت روشنایی 580 نیتی می تواند محتوا را با کیفیت مطلوب و مناسب نمایش دهد.

نوع سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو است و وجود وبکمی FHD و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED، لیست مشخصات Getac ZX70 را تکمیل می کند. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان حافظه رم 2 گیگابایتی یا 4 گیگابایتی، ماژول GPS، پشتیبانی از شبکه 4G LTE ،WiFi، گواهی ATEX و برخی دیگر را نام برد.

صفحه نمایش Getac ZX70 کنتراست بالایی داشته و گستردگی رنگ مطلوبی ارائه می دهد. این تبلت می تواند در دمای منفی 21 درجه سانتیگراد یا مثبت 60 درجه سلسیوس قرار گیرد.

.

منبع: tablet-news

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر