;
coinex

فبلت گلکسی نوت 8 در اوایل مهرماه با قیمتی بالا معرفی خواهد شد

فبلت گلکسی نوت 8 در اوایل مهرماه با قیمتی بالا معرفی خواهد شد
سامسونگ در حال حاضر خود را آماده می‌کند تا یکی از گرانقیمت ترین گوشی های هوشمند بازار را معرفی کند. این دستگاه که فبلت گلکسی نوت 8 خواهد بود، با قیمت 999 یورو به صورت خرده فروشی عرضه خواهد شد. گلکسی نوت 8 دستگاهی 6.3 اینچی است که همانند گلکسی اس 8 دارای نمایشگری آمولد با نسبت تصویر 18.5:9 است. گفته می‌شود که این اسمارت فون در نیمه دوم سپتامبر از راه خواهد رسید؛ بنابراین باید چیزی در حدود اواخر شهریور ماه و یا اوایل مهر ماه منتظر آن باشیم.

گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ معمولا از جذابیت های قابل قبولی برای کاربران برخوردار بوده است؛ البته اگر سری گلکسی نوت 7 را به حساب نیاورید. این مدل جدید نیز با ویژگی‌های خاصی که دارد، می‌تواند سهم عمده‌ای از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و طرفدران سامسونگ را راضی نگه دارد. قلم اس پن استایلوس و البته وجود سیستم دوربین دوگانه، ویژگی‌های قابل تاملی است.

در حالی که فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ از همان پردازنده‌های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 کوالکام که در سری گلکسی اس 8 نیز قدرتنمایی می‌کند، بهره مند می‌شود به 6 گیگابایت رم نیز مجهز خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته باشد، این دستگاه پس از گلکسی سی 9 پرو، دومین گوشی هوشمند سامسونگ بوده که از حافظه رم بیش از 4 گیگابایت برخوردار است.

گفته می‌شود که فبلت گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند این کمپانی کره ای است که با سیستم دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد. هر یک از لنزهای این دوربین دوگانه دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی بوده که به طور مستق از لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهند بود. گفته می‌شود که این لنزها به صورت افقی قرار گرفته که در کنار آن ها ضربان قلب نیز دیده خواهد شد.

سامسونگ این بار در ساخت فبلت گلکسی نوت 8 کمی محافظه کارانه عمل کرده و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته است. البته این موضوع برای سامسونگ کاملا منطقی خواهد بود. پس از حوادثی که برای گلکسی نوت 7 در سال گذشته اتفاق افتاد، این کمپانی تصمیم گرفته تا برای انتخاب باتری اسمارت فون های خود کمی با دقت بیشتری عمل کند.

در بخش نرم افزاری ظاهرا برای عملکردهای چند وظیفگی بهبود خوبی حاصل شده و قلم اس پن فبلت گلکسی نوت 8 نیز با امکانات بیشتری خودنمایی خواهد کرد (این شامل ترجمه کامل زبان و تبدیل ارز نیز می‌شود). قابلیت دکس سامسونگ هم در این فبلت وجود دارد. با این ویژگی، فبلت گلکسی نوت 8 می‌تواند به مانند یک دسکتاپ عمل کند. این همان ویژگی خاصی است که گلکسی اس 8 نیز از آن برخوردار شده است.

گفته می‌شود که قیمت گلکسی نوت 8 حدود 1000 یورو بوده و در رنگ های آبی، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. این فبلت می‌تواند طرفداران سامسونگ را با سری گلکسی نوت این کمپانی آشتی دهد.

.

منبع: venturebeat

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر