;
coinex

تصاویر لو رفته از قاب محافظ نوت 8 از حاشیه ی بزرگ در لبه ی بالایی آن خبر می دهند

تصاویر لو رفته از قاب محافظ نوت 8 از حاشیه ی بزرگ در لبه ی بالایی آن خبر می دهند

کمپانی سامسونگ قصد دارد از گوشی گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) رونمایی کند. با این وجود، تصاویر و رندرهای زیادی از این فبلت هوشمند منتشر شده که طراحی و دوربین دوگانه ی آن را به هوادارن نشان داده است. البته تصاویر اخیری که از قاب محافظ این موبایل منتشر شده، از وجود حاشیه ی زیاد در لبه ی بالایی دستگاه خبر می دهد. این تصویر توسط یکی از تولید کننده های قاب محافظ  منتشر شده است.

بسیاری انتظار دارند که حاشیه های بالایی و پایینی در گوشی گلکسی نوت 8 نیز همانند گوشی های سری اس 8 بسیار باریک باشد،

بسیاری انتظار دارند که حاشیه های بالایی و پایینی در گوشی گلکسی نوت 8 نیز همانند گوشی های سری اس 8 بسیار باریک باشد، اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، قسمت بالای نمایشگر تقریبا بزرگ بوده، در حالیکه در لبه ی پایینی، تقریبا هیچ حاشیه ای دیده نمی شود. هرچند که از صحت این تصویر چندان مطمئن نیستیم، اما در صورت درست بودن آن می توان نتیجه گرفته که این شرکت کره ای قصد دارد همانند شیائومی از طراحی متقارن فاصله بگیرد.

شیائومی، صفحه نمایش گوشی می میکس را به لبه ی بالایی کشانده و تمامی سنسورها و دوربین سلفی را در حاشیه ی پایینی که بزرگ تر از حد انتظار است، قرار داده است. به این ترتیب، تصاویری که توسط این دوربین به ثبت می رسد، از زاویه ای غیر معمول خواهد بود. اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که حاشیه را به لبه ی بالایی بکشاند، مشکل عکس های سلفی نیز برطرف خواهد شد. نظر شما درباره ی این طراحی سامسونگ چیست؟

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر