;
coinex

تبلت قابل انعطاف لنوو فولیو در نمایشگاه Tech World 2017

تبلت قابل انعطاف لنوو فولیو
تبلت قابل انعطاف لنوو فولیو (Lenovo Folio) در نمایشگاه Tech World 2017 به روی صحنه رفت و ویژگی‌های جذاب خود را به نمایش درآورد.

کمپانی لنوو در سال 2016 در هنگام برگزاری نمایشگاه Tech World نمونه اولیه‌ای از یک تبلت قابل انعطاف اندرویدی جدیدی را به نمایش گذاشت که می‌توانست به مانند یک کتاب تا شده و به شکل یک فبلت درآید.

در نمایشگاه Tech World 2017 که در این هفته برگزار شد، این کمپانی چینی طرحی مفهومی از تبلت قابل انعطاف لنوو فولیو را به نمایش گذاشت.

تبلت قابل انعطاف لنوو فولیو

کانسپت ارائه شده از تبلت Lenovo Folio با صفحه نمایشی که به سمت داخل تا می‌شود، خودنمایی نکرد، بلکه به جای آن در هنگام تا کردن، نمایشگر لنوو فولیو به سمت خارج قرار می‌گیرد. بنابراین هنگامی که این دستگاه تا شود، می‌توان از آن به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی استفاده کرد.

قدرت تبلت لنوو فولیو از پردازنده اسنپدراگون 800 که در سال 2013 معرفی شد، تامین می‌شود. اندازه صفحه نمایش این تبلت قابل انعطاف از 5.5 اینچ تا 7.8 اینچ متغییر بوده و دارای وضوح تصویری 1440 در 1920 پیکسل است. دیگر مشخصات آن همچنان نامعلوم است.

کانسپت ارائه شده از تبلت Lenovo Folio

هنوز مشخص نیست که تولید انبوه تبلت لنوو فولیو در چه زمانی آغاز خواهد شد، اما از آنجایی که لنوو، این دستگاه را به نمایش عمومی درآورده است، می‌توان انتظار داشت که تولید انبوه آن در سال آینده آغاز شود.

لنوو، شرکتی است که اولین گوشی هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده تانگو را به نمایش درآورد. در رویداد Tech World 2016 این کمپانی یک گوشی هوشمند قابل انعطاف را نشان داد که می‌توانست به مانند یک دستبند در اطراف مچ دست پیچیده شود. این موضوع نشان می‌دهدت که این کمپانی چینی به اندازه کافی شهامت آن را دارد تا دستگاه‌هایی با ویژگی‌های غیرمتعارف را به بازار معرفی کند. پس رونمایی زودهنگام از گوشی‌های منعطف لنوو چندان هم دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر